دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: آموزشگاه‌های رانندگی این استان به علت شیوع ویروس کرونا، ملزم به رعایت دقیق و جدی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

خبرگزاری ایسنا

با شروع پیک دوم بیماری کرونا در استان زنجان و همزمان با اعلام وضعیت هشدار در این استان از سوی وزارت بهداشت تمامی بیمارستان های شهرستان زنجان مملو از بیماران کرونایی شده است. به گونه ای که بنابر گفته مسئولان بیمارستانی، بیمارستان ها هم اکنون به حداکثر ظرفیت خود در پذیرش بیماران کرونایی رسیده اند و اگر روال افزایش بیماران با همین سرعت پیش روی کند بیمارستان ها توانایی بستری بیماران جدید...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: خردادماه سال جاری 13 فقره آتش‌سوزی مراتع این استان به مساحت 307 هکتار، اطفا و ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: طرح کاهش آلایندگی و ارتقای کیفیت برای هشت محصول کشاورزی پرمصرف منتخب در این استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: مردم به دلیل آگاهی نداشتن از مزایای سند تک‌برگی، استقبال چندانی از تعویض اسناد دفترچه‌ای با تک‌برگی نمی‌کنند در حالی که صدور اسناد تک‌برگی، گام مهمی در افزایش دقت برای شناسایی املاک و احراز ارتباط املاک با یکدیگر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به اعمال محدویت‌های کرونایی در این استان مدارس شهرهای دارای وضعیت قرمز شامل (نواحی یک،2 و زنجانرود زنجان) ابهر، خرمدره و ماهنشان به مدت یک هفته تعطیل اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به علت وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره از 16 تیرماه به مدت یک هفته تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در امر مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز بسیار جدی و قاطع است و همواره تلاش و کوشش وافر دارد تا بستر و فضا را برای قاچاقچیان که اقتصاد کشور را هدف قرار داده و به آن ضربه می‌زنند، ناامن کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: این اداره کل با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با صندوق کارآفرینی امید برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت گام بر می‌دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن ورزشی در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر و خرمدره، اعم از دولتی و خصوصی به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و با کمک دولت شمار تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های دانشگاهی این استان طی هفته‌های آینده به 150 تخت خواهد رسید که اقدامی مهم، در راستای خدمات رسانی بهینه به گروه‌های هدف است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر دوشنبه /16 تیر ماه / مناطق مختلف این استان را در می‌نوردد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی این استان ممنوع بوده و ضروری است دهیاران، شوراها و جوامع محلی در این زمینه با اداره کل منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند و از ورود افراد به بندها و سدها جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری زنجان گفت: اعتبارات تخصیصی به دهیاری‌های این استان از سال 92 تا 98، بیش از 337 میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92، حدود 385 درصد رشد دارد.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر اینکه رعایت قیمت مصوب مرغ در زنجان الزامی شد گفت: قیمت مرغ در زنجان 15 هزار و 750 تومان تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از مجموع 800 تخت اختصاص یافته به بیماران کرونایی طی نیمه خرداد امسال 270 تخت معادل 33 درصد آن تکمیل شد که این میزان تا روز شنبه هفته جاری به 600 تخت معادل 72 درصد رسید.