پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: در کنار لزوم رعایت مسائل بهداشتی و اطلاع‌رسانی گسترده در حوزه سلامت برای مقابله با بیماری کرونا، بخش اقتصادی نیز نیازمند اتخاذ تصمیمات مهم است.

خبرگزاری میزان

بر اساس اعلام فرماندهان انتظامی این دو استان، بیش از 261 هزار جفت دستکش و اقلام بهداشتی احتکارشده در زنجان و 339 هزار عدد ماسک و دستکش در کرمانشاه کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان زنجان متلاشی شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل شیلات استان زنجان گفت: امسال در استان زنجان 150 هزار قطعه زالو پرورش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت جمعه /16 اسفند ماه / وارد منطقه شده و هوای این استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان گفت: بالغ بر 50 درصد از دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان افتتاح و عملیات اجرایی مدول دوم این تصفیه خانه با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای سه استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر از توابع استان زنجان گفت: چهار شکارچی متخلف به جرم شروع به شکار از سوی محیط‌بانان و با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه در استان زنجان قبل از شیوع کرونا در کشور و زمانی که در چین مطرح بود، آغاز شد که از جمله آن‌ها بستری و آزمایش 2 تبعه خارجی دارای مشکل و تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با 12 کمیته دارای شرح وظایف مشخص بود که همین اقدامات، ورود ویرووس کرونا به زنجان را یک ماه به عقب انداخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از ثبت دومین بیمار مثبت مبتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: همراهی و همکاری شهروندان زنجانی نقش بسزایی در تحقق برنامه های ترسیم شده و کاهش ابتلا به این بیماری دارد و بر این اساس توصیه می شود تا حد امکان از رفت و آمدها اجتناب کرده و درخانه بمانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با مثبت شدن جواب آزمایش کرونای یک نفر دیگر، تعداد افراد مبتلا به این بیماری در استان زنجان به دو نفر افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب از آمادگی یگان‌های جنگ نوین ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور برای مقابله با "کرونا" در شش استان کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب از آمادگی یگان‌های جنگ نوین ارتش در غرب کشور برای مقابله با "کرونا" در شش استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان گفت: در این شرایط از کسانی که تامین کننده امکانات بهداشتی هستند پذیرفتنی نیست که با عرضه نکردن محصول، در بازار التهاب ایجاد کنند و این مصداق بارز خیانت است و با محتکران به شدت برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان راه‌اندازی شد.