پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کنترل سونامی گوجه از تسویه صد در صدی بزرگ‌ترین مطالبات گوجه کاران در سال‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - برای پیشگیری از بیماری کرونا، طبق دستورالعمل اعلام شده در هر نانوایی یک نفر تنها برای دریافت وجه باید به کار گرفته شود و این فرد به هیچ وجه نباید با تهیه و توزیع نان در ارتباط باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طی حکمی از سوی دکتر محمود سعادت فومنی، قائم مقام رییس بنیاد ملی نخبگان، دکتر سیف الله رسولی به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان زنجان منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: استفاده از رمز پویا توسط شهروندان تعداد کلاه‌برداری‌های اینترنتی را نسبت به قبل کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: تاکنون 46 درصد پزشکان زنجانی برای دریافت پایانه فروشگاهی در سامانه ثبت صندوق فروش و حافظه مالیاتی ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار زنجان گفت: تامین‌کنندگان وسایل بهداشتی جو بازار را متشنج نکنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری چند رویداد فرهنگی و هنری در این استان که قرار بود در اسفند و فروردین برگزار شود، تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - خط مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی زنجان آماده ارائه مشاوره در زمینه کاهش استرس و اضطراب همشهریان در مواقع بحرانی و استرس‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا به صورت رایگان است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - پانزده روز از آغاز رسمی مبارزه با ویروس کرونا در ایران می‌گذرد و در کار مجاهدان عرصه سلامت اقشار مختلف نیز به میدان آمده‌اند تا ایرانیان پیروز نبرد با این ویروس فراگیر باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس فتا این استان عاملان تبلیغ و فروش محصولات بهداشتی در فضای مجازی را دستگیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: شهروندان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از قطعه بندی گوشت گرم مرغ در واحدهای عرضه خودداری و آن را به صوت بسته بندی و پلمب شده خریداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ایثار و شهادت، یکی از موضوعات و مباحث مهم جامعه است و در این راستا کادر پزشکی و درمانی و پرستاران با توجه به شیوع بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را در جامعه جاری کردند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قرارگاه رسانه‌ای اقدامات و عملکرد پلیس این استان در زمینه مبارزه با کرونا ویروس، تشکیل شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات بنیاد شهید برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا غیر حضوری شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات مردمی همه خدمات این شرکت در سطح استان غیر حضوری انجام می‌شود.