شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به اینکه شهرداری تهران بزرگترین همکار میزبان نمایشگاه کتاب است گفت: امکانات برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمضانی گفت: در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران یارانه خرید کتاب به اقشار بیشتری تعلق خواهد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، با بیان اینکه مسجد برترین خاستگاه تبلور هنر انقلاب اسلامی است گفت: هنر کارآمدترین زبان برای تحقق جهاد تبیین است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست هیات کشتی استان قم از برگزیده شدن 9 کشتی گیر این استان برای حضور در جام بین المللی تختی خبر داد.

خبرگزاری مهر

کتاب «سید لری» نوشته صدیقه شاهسون توسط انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد کنگره ملی شهدای استان قم منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: آیت‌الله جوادی‌آملی خودش در دیداری، درباره ارتباط علما با مردم اینگونه اظهارنظر کرده است: «علما وظیفه دارند خود را به مردم جامعه نزدیک کنند و راه آن این است که مردمی بیندیشند و خیرخواه مردم باشند.»

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال جاری نیز در عراق و سوریه بارش‌ها مناسب نبوده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی در این مناطق، عمده گرد و خاک‌های ایران نیز از مناطق عراق، سوریه و اردن نشات می‌گیرد بنابراین با وجود این کم‌بارشی‌ها می‌توانیم انتظار گرد و خاک‌هایی به شکل فراوان‌تر در کوتاه‌مدت داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با بیان اینکه برخی از کانون‌های گرد و غبار در کشور گسترده و در بعضی مناطق نیز کانون‌های جدید تشکیل شده‌اند، گفت: غلظت گرد و غبار در بهار تا اواسط تابستان در بیشترین میزان قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: گرد و غبار موجود در عراق و ایران سیستم‌های مهاجری هستند که در فصل بهار از غرب به شرق و یا شرق به غرب منتقل می‌شوند و تا اواسط تابستان بیشترین شدت، غلظت و گستردگی را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: غلظت گرد و غبار در بهار تا اواسط تابستان در بیشترین میزان قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه اگر دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند نوبت به پلیس نباید برسد، گفت: ما تا جایی که بتوانیم باید برخورد های نرم افزاری با مرتکبین ناهنجاری ها داشته باشیم و همانطور که دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم.