شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل عمران شهرهای جدید ایران با وعده راه‌اندازی مترو پرند در بهار امسال گفت: مکان‌یابی شهرک‌های معیشتی مسکونی - کشاورزی در سواحل جنوبی در برنامه امسال شرکت عمران اشت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام راه‌اندازی سامانه برخط مدیریت یکپارچه شهرک‌سازی کشور را بخشی از برنامه‌های پیش‌روی شرکت در سال جدید عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار موحددر مسائلی که هنجارشکنان نسبت به رعایت قانون توجه لازم را ندارند باید دستگاه‌های قضایی و انتظامی برابر مقررات با آن‌ها برخورد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار موحددر مسائلی که هنجارشکنان نسبت به رعایت قانون توجه لازم را ندارند باید دستگاه‌های قضایی و انتظامی برابر مقررات با آن‌ها برخورد کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کرونا نسبت به موج‌های گذشته سویه ضعیف‌تری دارد ولی گرفتاری دارد و البته برای کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند خطر همچنان بیشتری وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

جهاد کشاورزی قم با ارسال نامه‌ای به اتحادیه مرغداران این استان اعلام کرد: مرغداران اقدام به کشتار گله های مرغ بالای 45 روز کرده و در صورت عدم اقدام و تامین نیاز استان با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای باند تبهکاری به بهانه تهیه ویزا 6نفر را ربوده و با ارسال فیلم‌های ضرب و شتم آنها برای خانواده‌های‌شان دست به اخاذی می‌زدند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت می گوید استان قم و به ویژه شهر قم به واسطه فضای حاکم و توریستی که ایجاد می‌شود، می‌تواند به عنوان پایگاه حوزه حجاب و حتی قطب حوزه پوشاک باشد.

وب‌گاه فرارو

غریب با اعلام اینکه متهمان با بستن دستان و چشمان گروگان‌ها و توسل به زور و ضرب و جرح و آزار و اذیت گروگان‌ها از آن‌ها اخاذی و اقدام به سرقت اموال آنان کرده اند، افزود: متهمان پس از آن که گروگان‌ها را به مخفیگاه خود در اطراف شهر قم می‌بردند از آن‌ها فیلم گرفته و خانواده آن‌ها را در قبال پرداخت پول تهدید می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و‌المسلمین حسن غریب از کشف و شناسایی یک باند 8 نفره گروگانگیری و آدم ربایی در قم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: یک باند 8 نفره گروگانگیری و آدم ربایی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بنا بر آمار جمع آوری شده از اماکن تاریخی استان در نوروز امسال، 42 هزار نفر از این اماکن بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترتِ «رصدگر عمق آسمان»، از شرکت‌های خلاق مستقر در پارک علم و فناوری استان قم است که در حوزه تولید محتوا و محصولات فناورانه‌ی «نجوم قرآن» فعالیت می‌کند.