شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش قم درخصوص ساعت فعالیت مدارس این استان در ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

12 خادم قرآنی در رشته‌های مختلف قرآنی از رئیس جمهوری لوح تقدیر دریافت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در مراسم افطاری کتابداران و اصحاب کتاب استان قم به میزبانی هیئت خادم الرضا (ع) از همراهی اهالی رسانه استان در انعکاس فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد خاتمی در سخنانی با بیان اینکه سپاه نور چشم ما است، تأکید کرد: اگر سپاه پاسداران نبود، کشور هم نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با قدرانی از فعالیت‌ها و اقدامات کلان سپاه در اعتلای نظام اسلامی و جهاد تبیین، نسبت به تقویت و توجه مستمر سپاه قم به مباحث اجتماعی و عرصه‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سپاه نور چشم ما است و اگر سپاه پاسداران نبود، کشور هم نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یوم‌الله 12 فروردین باید محور توجه ملت ایران و جامعه جهانی قرار گیرد و ارزش‌های نظام اسلامی تبیین شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1401 شاهد آغاز اجرای رتبه‌بندی معلمان از 26 ماه مرداد هم بودیم که بنا شد افزایش حقوق از 31 شهریور 1400 اجرایی و در این طرح 900 هزار نفر از فرهنگیان مشمول رتبه بندی شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال 1401 آموزش حضوری در مدارس پس از دو سال وقفه از سر گرفته شد، اما در این میان آلودگی بی‌سابقه هوا، زمستان سخت و مسمومیت دانش‌آموزان تعطیلات زیادی را برای مدارس به همراه داشت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان قم از دعوت شدن پنج بازیکن تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دادستانی قم اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر، استان‌های مازندران، فارس، اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی در صدر حوادث جاده‌ای قرار گرفتند.