شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعیدی با تأکید بر اینکه باید با افرادی که حجابشان به گونه ای است که با کشف حجاب تفاوتی ندارد هم برخورد شود، گفت: رسانه ملی هم باید به صورت جدی مراقبت کند

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه قم گفت: رسانه ملی هم باید به صورت جدی مراقبت کند زیرا گاهی برای برخی مناسبت ها با افرادی مصاحبه می کنند که نشان دادن خود آن شخص از منکرات است.

وب‌گاه عصر ایران

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه اگر دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند نوبت به پلیس نباید برسد، گفت: ما تا جایی که بتوانیم باید برخورد های نرم افزاری با مرتکبین ناهنجاری ها داشته باشیم و همانطور که دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه روز جهانی قدس، نهادها، ارگانها، مراجع تقلید، احزاب و گروه ها و شخصیت های برجسته کشور، عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی گفت: حق مسکن جزء معدود مواردی در تصمیمات شورایعالی کار است که مصوبه هیات وزیران را برای اجرایی شدن و ابلاغ نیاز دارد. البته این افزایش 40 درصدی حق مسکن اصلا چشمگیر نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

560 میلیون دلار ارز با تلاش پاسداران گمنام امام زمان به داخل بازگردانده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در میانه تصویب پایه حقوق 5 میلیون تومانی، مبلغ 2 میلیون بن و حق مسکن، رقم قابل اعتنایی محسوب می‌شود؛ رقمی که از دید فعالان کارگری محاسبه عادلانه در مورد آن‌ها مورد حساب قرار نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مواردی که در مصوبه حداقل دستمزد شورایعالی کار باید مستقیم به تصویب هیات دولت نیز برسد، همان «حق مسکن» کارگری است که امسال نیز در روز چهارشنبه 16 فروردین ماه در هیات وزیران به تصویب و در روز شنبه 19 فروردین برای اجرا ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر درمان تامین اجتماعی قم، پیشرفت بسیار مطلوب 99 درصدی تولید نسخه الکترونیک توسط مراکز طرف قرارداد و مراکز ملکی را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر شبکه پشتیبانی تولید نسخه الکترونیک از پایداری مطلوبی برخوردار است که در صورت به وجود آمدن اختلالات و قطعی برق و اینترنت امکان تولید نسخه کاغذی و خدمت‌رسانی به بیماران فراهم است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 180 کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

180 کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 180 کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و یزد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: فرمانده انتظامی استان قم از کشف 180 کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از نظریه جدید هواشناسی استان تهران درباره گرد و خاک تهران با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری مهر

بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال 1401 در سراسر کشور، بیش از 68 هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.