شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تا روز پنجم فروردین‌ماه 1402 در مجموع 37 میلیون نفر، اقامت رسمی و غیر رسمی در سطح کشور داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تا روز پنجم فروردین‌ماه 1402 در مجموع 37 میلیون نفر، اقامت رسمی و غیر رسمی در سطح کشور داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و یک ماه حکمرانی دولت سیزدهم نشان دهنده آن است که مسئولان دولت در مواجهه با هشدارهای دلسوزانه کارشناسان توجه نداشته و متاثر از فضای تبلیغات انتخابات 1400 و بازتولید آن در فعالیت های قوه مجریه است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی از 24 اسفندماه پارسال تا پایان روز پنجم فروردین ماه امسال، هشت نفر در تصادف های جاده ای استان قم جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی استان قم: در مطالعه‌ای که از جزییات پرونده‌های تشکیل شده به عمل آمد، معلوم شد، بیشتر متشاکیان افراد بی بضاعت و کم سوادی بوده‌اند که برای تعمیر خودرو و تامین قطعات به متهمان که گاراژ تعمیرات خودرو دارند، مراجعه داشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش در 1401 درگیر مسائل گوناگونی بود؛ مهم‌ترین آنها، قانون رتبه‌بندی معلمان، تعطیلی‌های پی‌درپی مدارس و مسمومیت سریالی دانش‌آموزان بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر گردشگری گفت: سمنان به جز اینکه در مسیر مشهد قرار دارد از اهمیت زیادی به لحاظ تنوع در ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: برای این که بتوانیم به خوبی فرهنگ حفاظت از بافت های تاریخی را ایجاد کنیم نیازمند آن هستیم تا اقتصاد بافت تاریخی با زندگی مردم گره بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«خونین‌زار»، «آن سوی آینه»، «رابینسون کروزو»، «مخاطب»، «دختران بابا آنتون»، «شب شک»، «و چند داستان دیگر»، «حکم»، «بازی بزرگ» و «درهم تنیدگی» 10 نمایش توقیفی سال 1401 بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین شب جمعه سال 1402 که در فرهنگ دینی ما روز یاد کردن اموات و طلب مغفرت و خیرات برای آنان است، یادی می‌کنیم از چهره‌های فرهنگی که سال 1401 درگذشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به آن‌چه در سال 1401 بر تئاتر و تئاتری‌ها گذشت نمی‌توان بدون در نظر گرفتن اتفاقات 25 شهریور به این سو نگریست. اتفاقاتی که از جمله آن‌ها می‌توان به زندان افتادن کسانی چون حمید پورآذری و سهیلا گلستانی و قرار گرفتن تئاتر در برابر دوگانه «اجرا رفتن یا اجرا نرفتن» اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش با 6 استان مرکزی کشور برای سفر در نوروز آشنا می‌شوید.

وب‌گاه فرارو

قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در81 کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود 20 قنات در قاهان و 15 قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از 23 اسفند گذشته (آغاز طرح تعطیلات نوروزی) تا 29 اسفندماه، 117 هزار نفر در این استان اقامت کردند.