شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: انقلاب عظیم اسلامی مسبوق به یک انقلاب کوچکی به نام «گفتمان انقلاب» است. پیش از آنکه انقلاب به پیروزی برسد گفتمان انقلاب در جدال با گفتمان شاهنشاهی به پیروزی رسید. نظام دانایی و نقطه کانونی و عناصر کلیدی انقلاب در درون گفتمان آن است. ثبات و تحول، تکامل و انفجار در دال‌های بی‌قرارِ گفتمانی است که هویت...

وب‌گاه فرارو

این ماجرا بیشتر جنس اتفاقات امنیتی تروریستی با عقبه سیاسی و امنیتی دارد. ما واقعا در ایران جریان مذهبی که تا این اندازه سازمان یافته و پیچیده عمل کنند، نداریم. اما مشخصا واضح است که این پروژه دختران ما را هدف قرار داده است و سعی دارد خانواده‌های آن‌ها را بترساند.

وب‌گاه عصر ایران

اسماعیلی در خصوص عوامل خارجی در سریال مسمومیت دختران دانش‌آموز گفت: قطعا عوامل خارجی در این قضیه وجود دارد؛ ممکن است با تحریکات خارجی عوامل داخلی نیز با آن‌ها همراهی کنند و دست به کارهایی بزنند که آب در آسیاب دشمن بریزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زهره الهیان گفت: هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا تکمیل بررسی‌ها و مشخص شدن عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بهتر است اظهارنظر قطعی صورت نگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: ادامه‌دار شدن مسمومیت‌های دانش‌آموزان که از 3 ماه گذشته درقم شروع و گستره آن به شهرهای دیگر نظیر بروجرد، کرمانشاه، تهران و... رسید باعث نگرانی جامعه به ویژه اولیای دانش آموزان شده است.

وب‌گاه فرارو

دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: 2 روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا 2 روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دانش آموزان هنرستان نور در قم روایتی از مسمومیتش را بیان کرد.

خبرگزاری میزان

جشن گلریزان ستاد دیه استان قم با کمک 4 میلیارد تومان خیرین و نیکوکاران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید مجید میراحمدی در حاشیه صد و هفتمین جلسه ستاد اربعین که به منظور هماهنگی در برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در وزارت کشور برگزار شد، افزود: براساس برآورد‌ها و با توجه به سه سال کرونایی گذشته، مراسم نیمه شعبان امسال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود. وی گفت: استان قم و مسجد جمکران برای میزبانی بیش از دو میلیون نفر در...

خبرگزاری مهر

ماجرای سریالی مسمومیت دانش‌آموزان ابتدا از قم شروع شد، سپس به لرستان و حالا به اردبیل و تهران و کرمانشاه رسیده؛ مسئولان می‌گویند تاکنون مسمومیت نزدیک به 900 دانش‌آموز تایید شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مناسب مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، گفت: تقسیم‌بندی خوبی میان دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مناسب مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: تقسیم‌بندی خوبی میان دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران انجام شده است.