شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیکی نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد جمکران گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را می‌کند تا در روز نیمه شعبان در معابر شهری و جاده‌ای منتهی به این شهر مقدس یک ترافیک روان، بدون حادثه و تصادف را برای زائرین عزیزمان رقم بزند. رییس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «درآمدی بر فقه تحزب در نظام اسلامی» نوشته حجت‌الاسلام مهاجرنیا در لیست نامزدهای نخستین دوره دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز اجرای طرح ملی «منتظران ظهور» خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز اجرای طرح ملی «منتظران ظهور» خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق فکر اولیه خود، این مسمومیت‌ها را به خود جمهوری اسلامی ربط دادند و همان ترفند «کار خودشونه» را داغ کردند. اما این ادعا، با عدم استقبال در فضای رسانه‌ای داخای روبرو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محدودیت‌های ترافیکی در شهر قم به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه قرآن و معارف سیما با ویژه برنامه‌هایی در عید شعبان مهمان خانه‌های مخاطبین خود می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پدر یک دختر دانش‌آموز 7 ساله هم دیروز به اعتماد گفت: «ما اصلا اخبار را دنبال نمی‌کنیم و در خانه هم تلویزیون و خبر نداریم. دیروز که دختر 7 ساله‌ام را مدرسه بردم دیدم چقدر همه جا خلوت است. در کانال پیام گذاشتند که قرار است لباس شخصی اطراف مدارس بگذارند و قرار نیست شما حتما فردی با لباس نظامی ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: منابع خبری اعتماد می‌گویند که ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آنها خواسته‌اند از پخش کردن شیرینی در مدرسه ممانعت کنند، در صورت وقوع مسمومیت موضوع را به اورژانس اطلاع دهند، تا جای ممکن، از انتشار خبر آن در رسانه‌ها جلوگیری کنند و کسی از مدرسه بیرون نرود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آنها خواسته‌اند تا جای ممکن، از انتشار خبر آن در رسانه‌ها جلوگیری کنند و کسی از مدرسه بیرون نرود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از علت و جزئیات تعطیلی مدارس قم با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: با توجه به جشن های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران و میهمانان در شهر کریمه اهل بیت، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهر قم فردا و پس فردا به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس این استان در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس استان قم در 15 و 16 اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به برپایی جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به تعطیلی مدارس در هفته جاری اعلام شد.