پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح «بازنگری رفع تحریم‌های ایران» که دولت آمریکا را ملزم می‌کند تا «هرگونه تعامل» با جمهوری اسلامی را به آگاهی کنگره برساند با حمایت 33 عضو مجلس سنا همراه شده است. براساس این طرح که با حمایت دوحزبی نمایندگان همراه شده است، رئیس جمهوری آمریکا موظف است هرگونه «تخفیف غیررسمی تحریم‌های مربوط به ایران» را قبل از تصویب، برای بررسی به کنگره ارائه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا هم اکنون بر روی عدد 94 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد. شاخص آلودگی هوا در 24 ساعت گذشته نیز روی عدد 162 یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار داشت. از ابتدای سال تاکنون شهروندان تهرانی 8 روز هوای پاک، 77 روز هوای قابل قبول و 9 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه...

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوم تیر بر اساس داده‌های پنج ایستگاه پایش فعال با میانگین 87 در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر نیز همانند 6 هفته پیشین، کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درباره حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس اظهار داشت: ساعت 5 صبح امروز وقوع حادثه برای یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران قم حدود یک کیلومتر مانده به عوارضی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود که بلافاصه نیروهای دو ایستگاه به محل اعزام می‌شوند. وی افزود: اتوبوس بین شهری با 24 مسافر از شهر یزد...

وب‌گاه فرارو

«آنتوان سوریوگین» عکاس معروف قاجار زمانی که عکس مراسم اعدام میرزا رضای کرمانی قاتل شاه صاحب قران را ثبت کرد هیچ گاه فکر نمی‌کرد این عکس معروف‌ترین عکس دوران حضورش در ایران شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا سه بر صفر برابر ازبکستان به پیروزی رسید.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان تهران قم خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و 12 نفر مصدوم شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح «بازنگری رفع تحریم‌های ایران» که دولت آمریکا را ملزم می‌کند تا «هرگونه تعامل» با جمهوری اسلامی را به آگاهی کنگره برساند با حمایت 33 عضو مجلس سنا همراه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی روی نقشه ایران به اسامی استان‌ها نگاه می کنیم شاید یکی از محروم‌ترین استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد باشد. این استان جاذبه‌های طبیعی بی شماری را در خود جای داده است و جزو یکی از زیباترین استان‌های کشور قلمداد می شود به طوری که برخی از گردشگران و طبیعت گردان لقب بهشت زیبایی‌های ناشناخته ایران را به این استان داده‌اند. آبشار کمر دوغ نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی جذاب این استان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید استقلال به زودی لیست بازیکنانی را که به آن‌ها برای فصل آینده نیاز ندارد به باشگاه ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از دوستانم از ایران با آب پیاز برای من نامه پنج‌صفحه‌ای از فرمایشات امام خمینی (ره)، اتفاقات و توفیقات عملیات‌ها نوشته بود؛ برای اینکه بعثی‌ها شک نکنند بر روی برگه‌ها به زبان محلی نوشته بود یادت هست با هم به کوه می‌رفتیم و شعر می‌خواندیم، در انتهای نامه هم گفته بود یک چیزی نوشته‌ام نامه را داغ کن تا متن نمایان شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مترجم با اشاره به اینکه برخی از آثار نویسندگان کلاسیک و نئوکلاسیک را بازترجمه کرده است، گفت: باز ترجمه آثار می‌تواند برای جوانان قابل فهم‌تر باشد. همچنین در ترجمه دوباره داستان‌ها، دیدگاه‌های جدید در ترجمه رعایت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدابردار فیلم سینمایی «شیرسنگی» گفت: شدت کارم این گونه بود که 6 ماه به 6 ماه در 24 ساعت، یکساعت تا یکساعت و نیم استراحت می‌کردم و سالی 40 فیلم به جشنواره فیلم فجر داده‌ام و این شوخی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسیاری از هموطنان داوطلب اهدای خون هستند و با این کار انسان دوستانه جان بیماران را نجات می‌دهند، اهدای خون دارای شرایط و شاخص‌های خاصی است و یکی از آنها داشتن سن و وزن مشخص است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امضای تفاهم‌نامه میان وزارت علوم و بیمه مرکزی با هدف گسترش چتر بیمه‌ای بر سر زیست‌بوم فناوری و نوآوری، همچنین همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و بسیج اساتید و اختصاص پنج درصد بودجه دانشگاه‌ها به پژوهانه از مهم‌ترین اخبار آموزش عالی در هفته گذشته بود.