پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر مهم ترین وظیفه‌ی سریال جذب مخاطب باشد و در امریکا به عنوان صنعت خلاقانه از آن اسم برده شود و از سوی دیگر به دلیل زمان زیادش نسبت به فیلم سینمایی پر هزینه‌تر باشد پس اولین وظیفه‌ی آن به قطع جذب مخاطب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران 602 دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده و رئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از رایگان بودن کامل تحصیل در دوره کارشناسی در این مرکز آموزشی به شرط ازدواج خبر داد.

خبرگزاری مهر

شاخص آلودگی هوا در 24 ساعت گذشته روی عدد 162 یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار داشته است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب غرب، نوار مرزی غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های خبری حاکی از آن است که تیم بایدن در حال ایجاد زمینه‌ای برای استدلال در این راستا است که یک تفاهم غیررسمی با ایران یک «توافق» محسوب نمی‌شود و بنابراین هیچ وظیفه‌ای مبنی بر گزارش‌دهی ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، هنری ویوله در سال 1912 میلادی در شهر قم گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را در جریان پیگیری های سفارت کشورمان در ریاض جهت تسهیل هرچه بیشتر مناسک حج حجاج ایرانی بیت الله الحرام قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرصت ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات در سامانه تا 10 تیر است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون اسکیت با اشاره به نزدیکی بازی‌های آسیایی گفت: حضورمان در رشته فری‌استایل قطعی است و در سرعت نیز خبرهای خوشی دریافت کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست گفت: در خصوص اتهامات متهمان در 7 خرداد ماه سال جاری از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری 2 ارومیه ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش نویس لایحه حمایت از بیماران مبتلا به اختلالات روان که فرآیند تدوین آن از سال 1382 در کشور آغاز شده بود، سال گذشته از مجلس شورای اسلامی برای اصلاح پس گرفته شد و همچنان تکلیف آن مشخص نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارنامه آقای رئیسی دقیقا از همین جنس است. ممکن است عده ای صفات شخصی و اخلاقی خوبی برای ایشان سراغ داشته باشند یا حتی عملکرد مثبتی در برخی حوزه ها ارائه دهند اما چون در موارد مهمی چون کاهش تورم، رشد نقدینگی، ضعف ارتباطات بین الملل، سرعت اینترنت، فیلترینگ، فرار سرمایه و مهاجرت نخبگان، ساماندهی بازار خودرو و ارز و طلا و... نمره کمتر از 10 گرفته، استحقاق مهر مردودی را پیدا کرده است. موضوع...

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر برخی از مواضع اطراف اروپایی با ایران نشانگر رگه‌هایی از پیشمانی غرب و نوعی التماس برای تداوم مسیر دیپلماسی است که پائیز گذشته با قمار در اغتشاشات ایران، به نابودی کشاند.