پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه می‌خواهیم عملکرد تیم را در قهرمانی آسیا ارتقا دهیم، گفت: پست و جایگاه افراد اهمیت ندارد و برای ما اولویت موفقیت این رشته است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - دبیر سناد اربعین استان تهران اعلام کرد: سهمیه 70 هزار نفری برای زائران این استان در شهر نجف در ایام منتهی به اربعین حسینی اختصاص پیدا کرد، ضمن اینکه در حوزه زیرساختی تهران معین استان ایلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لطف الله سیاهکلی گفت: وزیر صمت معتقد است که تنظیم بازار خودرو باید با واردات خودروهای خارجی نو و کارکرده صورت گیرد. وزیر نیز بر این باور است که باید قیمت خودروی داخلی واقعی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز در برخی مناطق رگبارو رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - ناباروری یکی از چالش‌های سه‌گانه پیش روی جوانی جمعیت در کشور و استان اصفهان است، افزایش سن ازدواج که یکی از مهمترین عوامل ناباروری است، باعث شده نقش مراکز درمان ناباروری برای حل چالش جمعیت پررنگ‌تر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان گفت: در سایه مناسبات رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و همکاری دستگاه های ذیربط برگزار کننده مناسک حج در عربستان سعودی، حجاج کشورمان و سایر کشورهای جهان در سال جاری، انجام مناسک حجی عزتمند در جهان اسلام و سرشار از معنویت را شاهد باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوست و دشمن فهمیدند که نیازمند تعامل با انقلاب اسلامی هستند و آمریکا از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیست.

وب‌گاه فرارو

سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری جوی در برخی استان‌ها و احتمال طغیان رودخانه‌ها و برخورد صاعقه از افزایش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان نقشه‌برداری کشوری با بیان این که همه استان‌های کشور بجز استان گیلان درگیر فرونشست هستند، گفت: فرونشست یک چالش جهانی است و عامل اصلی آن برداشت بی‌رویه آب‌های زیر زمینی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراخوان انتخاب بازنشسته و مستمری بگیر نمونه تأمین اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استفاده از خدمات بیمه‌ای یک ظرفیت قانونی است که برای معلولان فراهم شده و در یک سال گذشته بیمه سلامت پوشش خود را از 9 به 59 کد خدمت در جامعه هدف بهزیستی افزایش داده که تاثیر به سزایی در کاهش هزینه‌های خانوار و درمانی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داسمه گفت: در سالگرد دومین سال وقوع حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران از رییس قوه قضاییه خواستار تسریع در امر رسیدگی به این پرونده هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - جشن عروسی 110 زوج جوان شامگاه پنجشنبه با حضور اهالی منطقه بشاگرد و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با شکوه مثال‌زدنی برگزار شد و شبی خاطره‌انگیز برای عروس و دامادها و خانواده‌هایشان به یادگار ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لطف الله سیاهکلی درباره وضعیت بازار خودرو، با بیان اینکه آنچه که در بازار خودرو اتفاق افتاده برای دوران قبل از وزارت آقای علی آبادی است، اظهار داشت: آنچه که ما از نظرات آقای علی آبادی دریافت کردیم این است که وی به تفکرات کمیسیون صنایع و مجلس کاملا اعتماد دارد و مسیری که ما می رویم را وزیر قبول دارد.