پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست و فوت مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - وکیل این پرونده گفت: تاکنون هیچگونه قرار منع تعقیبی برای مسوولان استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه صادر و ابلاغ نشده است و در صورت صدور و ابلاغ این قرار در بازه زمانی قانونی به این موضوع اعتراض می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان گفت: دوشنبه و سه شنبه (پنجم و ششم تیرماه) در برخی مناطق نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با حمایت‌های قضایی که در استان طی سال گذشته صورت گرفت از بیکاری دو هزار کارگر جلوگیری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات گارد ساحلی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک نشست خبری اعلام کردند: امروز کشف بقایای بدنه خارجی زیردریایی تایتان در نزدیکی محل لاشه کشتی تایتانیک مشخص کرد که پنج سرنشین این زیردریایی توریستی جان باخته و هیچ بازمانده‌ای وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سیستان‌وبلوچستان، کرمان و هرمزگان، رگبار پراکنده و و وزش باد شدید دور از انتظار نیست. در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب غرب، نوار مرزی غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در خرداد امسال تورم نقطه به نقطه به 42.6 درصد رسید که نسبت به ماه گذشته 12 درصد کاهش نشان می‌دهد و بدین ترتیب رکورد کاهش تورم نقطه‌ای در کشور شکسته شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه گزارش شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال سیاست خودکفایی را ملاک قرار دادیم و تاکید شده از طرح‌های سال‌های گذشته 100 هزار خانوار خودکفا و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بامداد دو روز گذشته خبری مبنی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در محله «مسعودیه» تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد. بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که این افراد با استفاده از سلاح با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی و بر هم زدن آرامش شهروندان می‌کردند. وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی با صدور هشدارهای نارنجی ضمن اعلام تداوم رگبار و تگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از کاهش کیفیت هوا و احتمال سقوط درختان در سیستان‌و بلوچستان، خراسان، سمنان، قم و 2 استان دیگر در پی وزش باد شدید خبر داد.

خبرگزاری مهر

با انجام آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه همدان به مقصد جده عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 86 درصد حمل بار کشور از طریق سیستم حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری نخستین جشنواره فرش دستباف در سوم تیرماه سال جاری همزمان با دهه تولید و تجارت در استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، هنری ویوله در سال 1912 میلادی در شهر قم گرفته است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.