چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرماندار تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب آورانه محیط‌زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امضای تفاهم نامه همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و رونمایی از سایت طراحان از جمله دستاوردهای چهل و هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رایزنی مقتدرانه دولت در بازگشت دیپلمات گروگان گرفته به وطن پس از پنج سال، رای اعتماد بهارستان به دو وزیر، بازگشایی سفارت ایران در عربستان، تماس تلفنی 90 دقیقه‌ای بین تهران و پاریس و امضا 46 سند در داخل و خارج از کشور طی یک ماه از مهمترین فعالیت‌های رئیس جمهور و کابینه او در یک ماه اخیر بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش 5 برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف 20 قبضه سلاح کلت کمری و 40 تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس تصمیم شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی مدارکی که توسط حوزه‌های علمیه استانی و مراکز و مؤسسات حوزوی صادر شود، دارای اعتبار قانونی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست 4 وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی، رؤسا و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.

خبرگزاری مهر

فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: سخن را با یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای هسته‌ای آغاز می‌کنم. یاد شهدای ترور، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و نیز شهیدانی که در بمباران نیروگاه اتمی بوشهر و دارخوین به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم. وی تصریح کرد: دستاورد‌های...

خبرگزاری میزان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب‌آورانه محیط زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

دختر خانمی که با لباس زننده و تقریباً برهنه در خیابان های تهران حاضر شده و با ضبط فیلمی از خود، کلیپ این نحو حضور را در فضای مجازی منتشر کرده بود دستگیر شد./ فیلم و متن از پلیس

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات گفتگو با رحیمی جهان آبادی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش 5 برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه‌شنبه درگیری شدیدی بین احسان ده‌پهلوان پدر چند سانداکار همدانی با عوامل برگزاری و برخی داوران شکل گرفت که کار به ورود نمایندگان حراست و بازداشت کشیده شد.