چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه منیبان

ابراهیم تقی زاده در نشست با اعضای علمی و کارکنان اداری دانشگاه پیام نور ارومیه به موفقیت دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع بالاتر و آزمون‌های ورودی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: 30 درصد از پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش متعلق به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور هستند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرسپولیس فردا به تهران بازخواهد گشت تا گره کور این تیم برای فصل جدید طی جلسه با مدیران برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فعالان خلاق و نوآور کردستان در حوزه فناوری اطلاعات امروز نشستی با مسوولان استان داشتند و نقطه مشترک هر 2، تلاش برای توسعه استان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش موارد بستری کرونا در این استان به هفته ای یک نفر خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از نقاط مختلف شهر اصفهان را ملاحظه می‌کنید که در فاصله سال‌های 1912 تا 1914 میلادی (در دوره سلطنت احمد شاه قاجار) گرفته شده‌اند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به 16 فقره سرقت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه، دریادار دوم پاسدار هاشمی را به عنوان فرمانده جدید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه معرفی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه برگزار و دریادار دوم پاسدار هاشمی به عنوان فرمانده جدید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند در هفته‌های اخیر، به فکر حضور دوباره در فوتبال اروپا بود. مصدومیت شدید او پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی اما، باعث شده فعلا خانه‌نشین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وزش باد شدید و رگبار باران در برخی مناطق کشور صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.

خبرگزاری تسنیم

برای اولین بار، تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان با حضور بانوان به مسابقات بین قاره‌ای آسیا، اقیانوسیه و آفریقا اعزام می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوای گرم تابستان، مهمترین عاملِ تکثیر باکتری‌ها در بسیاری از مواد غذایی و بروز مسمومیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی روز دوشنبه لیست بازیکنان مدنظر خود که شامل محمدحسین کنعانی‌زادگان، یاسین سلمانی و رضا شکاری بود را به مدیرعامل باشگاه ارائه داد تا زمینه جذب آنها فراهم شود.