چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیست خرید بازیکنان مدنظر سرمربی جدید استقلال مشخص شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت مصرف مشروبات الکلی در"سلطان آباد" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر گفت: کتاب «شمایل صبح» بی‌شک یکی از گنجینه‌های هنر انقلاب است و برای چاپ چنین کتابی بسیار دیر هم شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برندگان سومین مسابقه عکس مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یونیسف با عنوان «کودکان پناهجو، میهمان‌نوازی ایرانی» اعلام شدند و عبدالله حیدری عکاس خبری، جایگاه نخست این مسابقه را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ادامه سفر استانی مسئولان سازمان سینمایی به استان سمنان، نشست «محمد خزاعی» با جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سهراب پورناظری» و «علی قمصری» اعلام کردند که به دلیل وقفه‌ای که در برگزاری نخستین شب کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» رخ داده، این اجرا را برای مخاطبان این سانس تکرار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - باشگاه مس رفسنجان با انتشار تصویری تایید کرد که ساکت الهامی سرمربی پیشین هوادار تهران طی قراردادی 2 ساله هدایت نارنجی پوشان رفسنجانی را برعهده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه نورث وسترن و موسس استارتاپ ولکسیون (Volexion) آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن باتری‌ها می‌توانند انرژی کامیون‌ها برای طی مسافت طولانی و قطارهای باری و حتی هواپیماها را تامین کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به مناسبت زادروز عباس کیارستمی چند فریم تصویر دیده نشده از این کارگردان جهانی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشروح گفت وگوی تلویزیونی آیت الله رئیسی با شبکه تلویزیونی تله‌سور ونزوئلا ساعت 15:30 امروز از شبکه خبر سیما پخش می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کریدور فناوری تا بازار از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از آبان ماه 1402 خبر داد و گفت: نام نویسی شرکت‌ها برای نمایشگاه فناوری‌نانو از تیرماه آغاز می‌شود. پس از نام نویسی اولیه، جانمایی توسط خود شرکت‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جذاب‌ترین و پرستاره‌ترین دوبله سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» با ترجمه‌ای دقیق، از جمعه دوم تیرماه در فیلیمو منتشر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات انفجار مهیب در یک رستوران کباب‌پزی اعلام شد.