چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات انفجار مهیب در یک رستوران کباب‌پزی اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 38 هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهراب بختیاری زاده ستاره سابق فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: از پنج‌شنبه تا شنبه (1 تا 3 تیرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه سفر خود به امارات، با شیخ محمد بن زائد رئیس دولت امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، موضوعات مختلف روابط دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و کنسولی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. طرفین ضمن اظهار خرسندی از روند گسترش روابط دو کشور، در خصوص هماهنگی، برنامه‌ریزی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی جدی تر از همه سال‌های گذشته تمایل به جذب سعید عزت‌اللهی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در رابطه با عرضه محصولات به بازار اظهار کرد: برداشت محصولات سردرختی در باغات کشت و صنعت مغان با گوجه سبز، گیلاس و آلبالو آغاز شده و این روند تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: برداشت این محصولات با همکاری بخش خصوصی و مزایده برگزار و به ارزش 53 میلیارد تومان آغاز شده و در کنار صادرات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزرای اقتصاد ایران و الجزایر در حاشیه اجلاس صندوق اپک در وین دیدار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه مس رفسنجان به طور رسمی ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود معرفی کرد.

وب‌گاه الف

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی به عنوان دولت یا قوه مجریه، نمایندگان مردم در خانه ملت در کنار زحمتکشان دستگاه قضا در استان کرمان آن هم در همایش بزرگداشت و شروع هفته قوه قضاییه، نمایانگر همراهی تمام و کمال یک مجموعه بود که رییس کل دادگستری کرمان نمودهای آن را برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صاحبان رسانه موظف‌اند خبرنگاران خود را بیمه کنند، گفت: تامین امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران مورد اهتمام جدی این وزارتخانه است.