چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین جلسه کارگاه «خلق ایده، ساخت فیلمنامه» با حضور «علی‌اکبر قاضی‌نظام» عصر روز گذشته در موزه سینما برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: برخی می گویند کار حوزه فقط تبلیغ است. تبلیغ چی؟ تبلیغ امر رسول و فرمان خدا که همان سیاست است. صاحبان این امر ائمه اطهار علیهم السلام هستند و به نیابت از امام زمان، ولی فقیه هم صاحب امر است و اطاعت از او واجب است.

خبرگزاری مهر

ارومیه - وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید زمینه توسعه و استفاده کشورهای همسایه از ظرفیت ترانزیتی بسرعت فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که مهدی هاشمی نسب می‌تواند نقش کریم باقری را در استقلال بازی کند و به جمع کردن حاشیه‌های تیم کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: وقتی می‌گویم رقیبی به اسم اصلاح‌طلب، به هیچ عنوان منظورم افراد اغتشاشگر و ضدانقلاب و فتنه‌گر نیست، ما باید از همه جریان‌های درون نظام برای اعتلای اسلام و ایران عزیز استفاده کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان ارکانی با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان مجلس تنها مرجع مردم برای حل مشکلاتشان هستند گفت: اگر اینطور است ما از امسال هیچ‌کاری به کار مردم نداریم و مردم سراغ استاندار و فرماندار بروند تا در واقعیت مشاهده شود که آیا کسی به جز نماینده به داد مردم حوزه انتخابیه می‌رسد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال به دنبال تقویت آبی‌پوشان برای فصل آینده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سه متهم که در قالب رمالی و دعانویسی بیش از پنج میلیارد ریال از یک شهروند کرمانی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با حضور و سخنرانی رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، وزیر اطلاعات، فرمانده‌کل سپاه، رئیس‌دفتر نظامی فرمانده کل قوا، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و وزیر کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در این دولت شاهد چندین برنامه همزمان در حوزه روابط با کشورهای همسایه هستیم، گفت: رئیس‌جمهور شخصاً برای رونمایی از موشک مانورپذیر هایپرسونیک «فتاح» حضور پیدا کرد. در گذشته اینطور نبود و در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید تحمل اعتراضات آقایان را می‌کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان، روز شنبه در مسابقات MMA به مصاف قهرمانی از جمهوری آذربایجان می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت با الکل متانول 11 نفر را راهی بیمارستان کرد. رئیس اورژانس بندرعباس از مسموم شدن 11 نفر به دنبال مصرف الکل متانول، در حاجی آباد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حاجی زاده گفت: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم و خارجی‌ها هنگامی که اعتراض از داخل را مشاهده می‌کردند، آن‌ها نیز به آزمایش های ما اعتراض می‌کردند، ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی و مدیر ملی پروژه صیانت از شتر دوکوهانه گفت: 14 سایت الگو برای ترویج پرورش شتر در 10 استان کشور راه اندازی شده است و با توجه به شرایط آب، باید اجرای سیاست تولید دام مقاوم به شوری و خشکی تداوم یابد.