چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور چند اطلاعیه از وقوع طوفان شدید، کاهش دما و تندباد خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که هشدارها را جدی بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران فردا (اول تیر) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک همراه با غبار محلی با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و در روز جمعه (2تیر) قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از برگزاری کنگره ملی بانوی ایرانی برای نخستین بار در 25 مرداد امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره تدوین سند تعاون در بخش بانوان است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با عنوان ورود بی‌سر و صدای نفت ایران به بازارهای جهانی اعلام کرد که این رقم در ماه می سال جاری به روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه و بالاترین مقدار در پنج سال اخیر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به شفافیت سازی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حبس و اعتراف گیری از یک طلبه در مسجد مکی، افزود: در این خبر مطرح شده فردی قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی را داشته و در این خصوص گزارشی تهیه کرده‌اند.

وب‌گاه الف

فریدون طاعتی، مدیر کتابفروشی و نشر طاعتی در رشت از دنیا رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مردم در زمان انتخابات 1400 ضرورت تغییر ریل در جامعه را درک کرده و به این باور رسیده بودند که باید دیدگاههای دیگری آزمایش شود، اظهار داشت: این تغییر در صحنه انتخابات خود را نشان داد و آیت الله رییسی هم با اکثریت آرا سکان دولت سیزدهم را به دست گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مرد سالخوده که بیماری کلیوی داشت پس از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های تهران، هنگام اقدامات درمانی فوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نبض بازار نوشت: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علیرضا اصغری آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار در 46 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان زیر تیغ جراحی معده در یکی از بیمارستان‌های تهران، به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد از اقدام به‌موقع پرسنل این سازمان برای جلوگیری از اقدام به خودکشی یک زن جوان در شمال این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) زمان و مکان برگزاری کوپا آمریکا 2024 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.