چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان منافقین که در این سال ها، نقش عبدالوهاب فرجی در جنایت عملیات معکوس سه پاسدار مخفی نگه داشته بود، اما خاطرات نزدیکان او پرده از عامل ناشناخته ترور شهیدان محسن میرجلیلی و طالب طاهری برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عده‌ای از جمله مارک کارنی (Mark Carney)، رئیس پیشین بانک مرکزی انگلیس، معتقدند که ممکن است برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) دلیل تورم در انگلیس باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی یونانی این تیم از روز یک شنبه هفته آینده در این شهر آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ 43 تن از عابران پیاده در تصادفات رانندگی دو ماهه ابتدایی سال جاری در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

لیلا کریمی که به دلیل سوء استفاده‌های مالی برادرش علی کریمی در زندان به سر می‌برد، اطلاعات جدیدی از برادر معروف و براندازش داده که شنیدن آن درس‌آموز است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی در کشور کرسی دیپلماسی را التماسی کرده بودند درحالی که از همه امکان ها باید استفاده و امید در کشور جاری کرد تا کسی نتواند بر کشور ما مسلط شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: ممنون هواداران هستم و به آن‌ها قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکی با بیان اینکه ماموریت دیگر ما رفع دغدغه‌های بازنشستگان است، گفت: بزرگ‌ترین دغدغه امروز خانواده اشتغال فرزندان است و پیش بینی ما این است که حدود 150 هزار نفر از فرزندان بازنشستگان نیاز به اشتغال دارند که در شرکت های زیر مجموعه خود اولویت را به اشتغال فرزندان باز نشستگان داده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: براساس مصوبه جدید هیئت دولت، کسب‌کارهای اینترنتی که تا پایان سال 1401 کد مالیاتی نداشتند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

خبرگزاری مهر

جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ساپینتو شود.

وب‌گاه ورزش سه

بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مدینه منوره در حج 1402 از پایان روند صدور ویزا برای زائران حج طی دو روز آینده خبر داد و گفت: بیش از 93 درصد از عملیات انتقال زائران به عربستان انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "صادق ضرونی" در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد سی ام خرداد عملیات کلانتری 104 عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "امیر اتابک" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین کنسرت «یاسان»، خواننده پاپ، اوایل تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.