چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاینه فنی طبق قانون به خودروهای با سن چهار سال واجب می‌شود اما همین الان در بازار دنیایی از خودروهای صفرکیلومتر وجود دارد که موقع خرید آن‌ها باید نگران کارهای مربوط به دریافت معاینه فنی باشیم. با قانونی که فروردین 1400 تصویب شد، مدت زمان معافیت خودروهای صفرکیلومتر از معاینه فنی از پنج به چهار سال کاهش پیدا کرد و حالا همه خودروهای گرانقیمت وارداتی، مونتاژی و داخلی صفرکیلومتری که قبل...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون قضایی دادستان کل کشور از صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله 11 هزار تنی ذرت موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور تسریع در جمع‌آوری پسماند تاکید کرد و گفت: دفن صفر زباله، گفتمان مشترک در حوزه پسماند شود.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی برای تقویت سازه‌ها و کیفی سازی ساختمان گفت: سیستم نظام مهندسی باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از اینکه نمایندگان مجلس در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات تناسبی رای دادند، شورای نگهبان به این طرح ایراداتی گرفت و هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت هم مخالفت خود با این طرح را اعلام کرد اما مجلس اصرار دارد تا این نوع انتخابات را برای اولین بار در کشور برگزار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نکونام در صحبت هایش از وعده بزرگش برای تلاش جهت رسیدن به اهدافش سخن به زبان آورد و اظهار داشت: قول می دهم.... قول می‌دهم تا پای جانم و جایی که می‌توانم برای استقلال زحمت بکشم.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان تبریزی 95 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص مصدومیت سه آزادکار ایرانی توضیحانی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه هیأت عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و قضات عالی رتبه برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در نطق پیش از دستور این جلسه، با اشاره به فرموده امیرالمومنین (ع) درمورد انصاف؛ گفت: حضرت می‌فرمایند: "اِنَ أَعظَمَ اَلمَثُوبَهِ مَثُوبَهُ اَلاِنصَاف" اگر انسان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که رئیس‌جمهور شب گذشته در گفتگوی زنده تلویزیونی درباره عربستان گفت: هیچوقت عربستان به عنوان دشمن نمی‌دیدیم که دی ماه 1394 پس از حمله عده‌ای به سفارت عربستان، گفته بود: «آل‌سعود» غده سرطانی منطقه و جهان است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از محکومیت 2 میلیاردریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردار اینترنتی خبر داد که با طراحی نرم افزار جعلی بانک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که بیش از 70 درصد مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی بر این باورند که داشتن فرزند بیشتر تاثیر مثبتی بر تحکیم خانواده و رشد اجتماعی فرزندان دارد، از بین کل پاسخ‌گویان 46.6درصد فقط 1 یا 2 فرزند دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی لرستان گفت: هزار و 280 سکه تقلبی در الیگودرز کشف و ضبط و فرد کلاهبردار دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با پایان مهلت ثبت‌نام بخش منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، پوستر این رویداد موسیقایی منتشر شد.