چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل اصلی شهادت محمدامین الله‌دادی از مأموران پلیس ایرانشهر دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

استوار دوم الله‌دادی خرداد 1398 شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

وب‌گاه فرارو

دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن 3 جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها 3 نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر صنعت هتلداری ایران درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

12 درصد از کل سهام شرکت نیان الکترونیک در نماد "نیان" توسط سهامداران عمده شرکت به روش ترکیبی و طی دو مرحله در روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در فرابورس، عرضه اولیه خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف ترنشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس قوه قضائیه در بخشنامه‌ای به مراجع قضایی سراسر کشور، دستور تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی را در مرکز، استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم‌میهن در سرمقاله امروز خود نوشت: تردید نباید داشت که وابستگی نیروهای سیاسی به متغیرهای خارجی، نتیجه‌ای جز خیانت ندارد، خیانت به آرمان‌های مردم، خیانت به کشور و حتی خیانت به طرفداران خود.

وب‌گاه گسترش

رضا شکاری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر بودجه، تسهیل سرمایه گذاری و تجهیز منابع مالی سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا) گفت: بیش از 56 میلیون کیلووات ساعت برق تجدیدپذیر در نخستین ماه فعالیت نماد معاملاتی در تابلوی برق سبز فروش رفت.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت 15 و مسمومیت 180 نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران با اشاره به استعفای وزیر محلی بروکسل به خاطر دعوت از علیرضا زاکانی نوشت: آیا کسانی که بر مصدر امور نشسته اند نباید یا نمی خواهند فکری به حال برند تضعیف شده ایران بکنند؟ باور کنید مردم ایران خسته شده اند از بس که کشورشان در جهان "غیرعادی" تصور می شود.