چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هرچند شهید چمران در دهه50 پیش از هرچیز با مبارزات برون‌مرزی‌اش در لبنان شناخته می‌شود اما سندی که به تازگی منتشر شده نشان از رصد فعالیت‌های این شهید در لبنان از سوی ساواک و تمایل این سازمان برای قربانی کردن این مجاهد ایرانی در تعامل با اسرائیل دارد.

خبرگزاری مهر

آئین افتتاح کتابشهر ایران شعبه اهواز به همراه مراسم رونمایی از کتاب «زنان جبهه جنوبی» نوشته نرگس اسکندری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون دادستان تهران، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان بازرسی کل کشور، تصمیمات جدیدی برای برخورد قضایی با گرانفروشان بلیت هواپیما اتخاذ شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بر اساس آمارها در سال گذشته تولید در حوزه صنعت استان 5.5 درصد و در معدن هم 3 درصد رشد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل گواهی حق تقدم نسبت به گذشته تا دو برابر افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم....

خبرگزاری تسنیم

امیرشهاب رضویان تهیه‌کننده و کارگردان سینما معتقد است که نبود مدل‌های مبتکرانه در اکران باعث می‌شود که سینماهای قدیمی به پاساژ تبدیل شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سجاد نوروزی کارشناس سینما و مدیر سینما «آزادی» ضمن اشاره به شرایط فروش فیلم‌های روی پرده، به آسیب‌شناسی فرآیند تولید و اکران فیلم‌های سینمای ایران در سال‌های اخیر پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران گفت: سال گذشته تولید 970 مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ساختمان‌های ستادی این شرکت محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان ثبت احوال استان بوشهر گفت: سه ماهه نخست امسال یکهزارو 535 واقعه ازدواج در این استان ثبت شد که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل اصلی شهادت محمدامین الله‌دادی از مأموران پلیس ایرانشهر دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

استوار دوم الله‌دادی خرداد 1398 شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.