چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید که فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تصویب کلیات طرح کمربندی شمالی شهر پاکدشت و کمربندی شمالی شهر دماوند خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور تسریع در جمع آوری پسماند تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در قطر، نشست مشترک انجمن ناشران قطری و هیأت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی دوحه برگزار شد. در این نشست که مدیران و نمایندگان 12 ناشر قطری حضور داشتند، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی درباره آخرین وضعیت انتشار کتاب در ایران و نیز آماری از نمایشگاه بین‌المللی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال در لیگ برتر فصل جاری خواهد بود و قرار است امروز از سوی مدیریت باشگاه معارفه وی صورت بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت سوخت تمام خودروها و موتورسیکلت‌ها بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به قبل شارژ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: کمیته برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان برای اسب‌ها، مالکان، مربیان و چابک‌سواران اول تا سوم هفته نهم این رخداد ورزشی 9 میلیارد و 6 میلیون ریال جایزه نقدی تعیین کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز شنبه هفته آینده (3 تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: روز‌های چهارشنبه (31 خردادماه) و پنجشنبه (1 تیرماه) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه امشب به تلویزیون می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن 26 باند سازمان یافته در استان خبر داد.

وب‌گاه الف

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک هفته قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران، دعایش اجابت شد. ترکش خمپاره در دهلاویه پشت سر و گردنش را شکافت و روحِ بلندش بدنِ نیلگونش را در آمبولانس امداد رها کرد و عِندَ رَبِهِم یُرزَقونَ شد. دکتر مصطفی چمران با رها کردن راحت‌ترین زندگی‌ها در آمریکا به کمک مردم ستمدیده لبنان و سوریه رفت اما به محض شنیدن ندای محبوبش به ایران آمد و به کردستان و جبهه‌های جنوب رفت و تمام تخصص...