چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که بیش از 70 درصد مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی بر این باورند که داشتن فرزند بیشتر تاثیر مثبتی بر تحکیم خانواده و رشد اجتماعی فرزندان دارد، از بین کل پاسخ‌گویان 46.6درصد فقط 1 یا 2 فرزند دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی لرستان گفت: هزار و 280 سکه تقلبی در الیگودرز کشف و ضبط و فرد کلاهبردار دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با پایان مهلت ثبت‌نام بخش منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، پوستر این رویداد موسیقایی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای هیات امنای سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران به منظور هم افزایی دستگاه‌های مختلف جهت پر رنگ شدن فضا و برنامه‌های فرهنگی تبادل نظر کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: یکی از موضوعات مهم افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی در سال 1402 است که از سوی همکاران ما در سازمان بهزیستی موفقیت‌آمیز آغاز شده است. بخشی از مشکلات مددجویان عزیز برطرف می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

قرار است فردا طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی پایانه مرزی "رازی" در استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: با توجه به سیر حرکت جامعه به سمت پیری باید برنامه‌ریزی ها برای 10 سال آینده از هم اکنون انجام و در این زمینه الگوی شهر سالمند در منطقه‌ای از تهران که قابلیت اجرایی دارد احیا شود تا اصلاحات در حوزه مبلمان شهری، بهداشت و غیره در دستورکار قرار گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

دلیل خط خوردن ملی‌پوش والیبال نشسته از لیست اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از اینکه نمایندگان مجلس در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات تناسبی رای دادند، شورای نگهبان به این طرح ایراداتی گرفت و هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت هم مخالفت خود با این طرح را اعلام کرد اما مجلس اصرار دارد تا این نوع انتخابات را برای اولین بار در کشور برگزار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی درخصوص نرخ بلیت هواپیما، تخلفات نرخی و نحوه مقابله با گران‌فروشی بلیت با حضور محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان بازرسی کل کشور در محل سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد. در این نشست ابتدا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به تشریح اقدامات صورت گرفته...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه انبوه‌سازی از نظر اخلاقی صحیح نیست، گفت: در جمهوری اسلامی باید مشکل زمین حل شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با محور فناوری‌های نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با همکاری ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نمایشگاه شهر آفتاب تهران گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز یکشنبه 28 خرداد، سرانجام برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

خبرگزاری مهر

پیکر امیر خلبان حسین یزدان‌شناس با حضور جمعی از خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی به خاک سپرده شد.