چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت 15 و مسمومیت 180 نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت فرد جدیدی در پرونده فوت 15 نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 23 کیلومتری زمین رخ داده، 27.85 درجه عرض شمالی و 56.08 درجه طول شرقی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت در خصوص ثبت‌نام خودرو یک اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا شنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی طی بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی شده است. امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی...

خبرگزاری دانشجو

شبکه دولتی انگلیس که پاییز سال گذشته، نقش ویژه‌ای در تحمیق مخاطبان برای آشوب‌افکنی داشت، اعتراف کرد آنچه در اغتشاشات رخ داد، هیچ شباهت و نسبتی با سرنگونی نداشت و خیال براندازی بیشتر یک ذهنیت بود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش آموزان میان‌پایه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق مدرسه به‌صورت سیستماتیک به پایه بعدی منتقل شوند مگر اینکه محل سکونت آنها عوض شده باشد و بخواهند مدرسه را جا به جا کنند.

خبرگزاری مهر

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - کندوان همچنان مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای رقابت به خودروسازان اخطار داد که هرگونه تغییر قیمت‌های درب کارخانه ابلاغی شورای رقابت، تخلف محسوب شده و علاوه بر رسیدگی در شورای رقابت، موضوع از طریق مراجع قضاوتی و نظارتی پیگیری خواهد شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «واترگیت» داستان حوادثی است که باعث شد رئیس جمهور آمریکا از مقامش استعفا دهد، امری که تا آن زمان سابقه نداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم امشب چهارشنبه بعد از خبر 21 سیما به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سی و یکم خرداد ماه براساس داده‌های 18 ایستگاه پایش فعال با میانگین 87 وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر در عمق 23 کیلومتری زمین دقایقی قبل در بندرعباس احساس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به خدا قسم می‌خورم مطالبی که درباره دوران مدیریتم گفته شده که به ما غذا نمی‌دادند، درست نیست. واقعیت این بود که اطلاعات اشتباهی به افکار عمومی می‌دادند.

خبرگزاری تسنیم

دلیل خط خوردن ملی‌پوش والیبال نشسته از لیست اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.