چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال به صورت رسمی از حضور جواد نکونام در این باشگاه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عیسی اورج زاده، در جمع اصناف و کسبه شهرستان مرند اعلام کرد که در سال مهار تورم، تلاش بر آن است که با افزایش عدالت مالیاتی و وصول مالیات حقه دولت به صورت عادلانه، در راستای جلوگیری از تورم گام برداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در پی وقوع یک فقره در گیری منجر به قتل یک سرباز در شهرستان رودان و متواری شدن قاتل، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و انتشار این حادثه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بلافاصله کارگروه تخصصی پلیس جهت شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل شد. وی افزود: با تلاش و جدیت کارآگاهان پلیس آگاهی و...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه، حدود 9 هزار فقره پرونده قاچاق در اموال تملیکی این استان به ارزش 962 میلیارد تومان تعیین تکلیف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست هیئت چینی و نماینده یونسکو در جاده ابریشم با اشاره به این که مازندران بین النهرین کوچک اما ناشناخته است، گفت: این استان با تاریخ و فرهنگ کهن در دنیا شناخته شده نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی سیدابراهیم رئیسی به مناسبت دومین سالگرد برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس مصوبه امروز شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل گواهی حق تقدم نسبت به گذشته تا دو برابر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که جمهوری اسلامی غنی‌سازی اورانیوم خود را به سطح بی‌سابقه‌ای افزایش می‌دهد، دیپلمات‌های غربی در تلاشند تا گفت‌وگوها را از سربگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: بر اساس آمارهای رسمی در خصوص تلفات حوادث ترافیکی در سال 1401 حدود 19500 نفر جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به سال قبل حدود 16 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

گیاهی که در این مطلب معرفی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال عراق با برتری برابر تیم امید کشورمان در ضربات پنالتی قهرمان رقابت‌های غرب آسیا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افشای ماجرای سوءاستفاده مالی علی کریمی از خواهرش که انتشار اسناد آن ازسوی قوه قضاییه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، نمای دیگری از فعالیت‌های این حامی جعلی حقوق زنان را به تصویر کشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با مصوبه شورای پول و اعتبار سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم برای زوجین تهرانی به 800 میلیون تومان افزایش یافت که با احتساب وام تعمیر به 960 میلیون تومان می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به یک رکورد تاریخی در دنیای فوتبال دست یافت.