چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسشنامه آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی توزیع شده است. در پرسشنامه آموزش و پرورش سوالاتی مانند اینکه «آیا حاضرم در هر شرایطی از کشورم دفاع کنم؟» به عقیده بسیاری از افراد نقض حریم خصوصی دانش‌آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - مدیر بخش بین‌الملل اتحادیه سینماگران فدراسیون روسیه با اشاره به سیر مناسبات تهران - مسکو گفت: درهای سینماهای روسیه به روی فیلم‌های هنرمندان ایران باز است و در هر مکانی که طرف ایرانی علاقه‌مند باشد، آماده پخش فیلم‌ها هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تبلیغ عجیبی برای فرزندآوری در سطح شهر تبریز دیده می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - در حالی که نگاه‌ها اغلب به سمت بحران تامین آب شرب و کمبود آن در استان کرمان دوخته شده که درست هم است، شیب تند کاهش کیفیت منابع آبی استان و آثار زیانبار آن بر زندگی و محیط زیست مغفول مانده به طوری که به گواه کارشناسان اگر اقدامات جدی برای آن انجام نشود، کیفیت آب در این دیار در آینده‌ای نه چندان دور با چالش جدی‌تر مواجه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس که پاییز سال گذشته، نقش ویژه‌ای در تحمیق مخاطبان برای آشوب‌افکنی داشت، اعتراف کرد آنچه در اغتشاشات رخ داد، هیچ شباهت و نسبتی با سرنگونی نداشت و خیال براندازی بیشتر یک ذهنیت بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با شکسته شدن حکم زندان، مرد بی‌رحم که متهم است به خاطر اختلاف میان همسر سوم و چهارمش، دختر خردسالش را در بیابان‌های پاکدشت سربه نیست کرده، وی برای دومین بار در دادگاه کیفری از خود دفاع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی گسترش روابط با کشورهای پیرامونی از جمله کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز و همچنین حوزه خلیج فارس و آمریکای لاتین است که می تواند برای تامین منافع ملی کشور تاثیر گذار باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه غربگرای شرق، ضمن تلاش برای مصادره شهید چمران به مطلوب خود، خطاب به نیروهای انقلابی نوشت: شما چه نسبتی با چمران دارید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها اخباری از کمبود آرد و نان در برخی شهرها منتشر می‌شود. حتی پای این موضوع به جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هم کشیده شد.

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شستا جزئیاتی از تخلفات صورت گرفته در شرکت‌های زیرمجموعه شستا در بازه سال‌های 1392 تا 1400 بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی که جوان موتورسوار را با ادعای ایجاد مزاحمت برای دخترش، به قتل رسانده بود، در حالی با تایید حکم قصاص نفس از سوی قضات دیوان عالی کشور به یک قدمی چوبه دار رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سینما ماندانا به دستور دادسرای ناحیه 8 و به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد. محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا ضمن تایید این خبر گفت: پلیس دلیل پلمب این سینما را بی حجابی مخاطبان دانست و دو فریم عکس را به ما نشان داد که در آن دختری 12ساله شلوار کوتاه پوشیده بود و بی روسری بود و یک خانم هم بی حجاب بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نظر اکثریت قریب به اتفاق قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دعوی الزام به فک رهن، منافاتی با حقوق مرتهن ندارد و در زمان اجرای حکم با پرداخت حقوق مرتهن است که فک رهن حاصل می شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدارس دولتی و غیردولتی در کنار هم بار تحصیلی دانش آموزان را به دوش می‌کشند اما هر2 نمونه مدرسه نقاط ضعف و قوتی دارند که اولیا را برای انتخاب دچار سردرگمی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات آمریکایی، اروپایی و برخی از منابع درخاورمیانه به شرط ناشناس ماندن گفتند، مذاکراتی که از چند ماه پیش آغاز شد با هدف احیای رایزنی‌ها بر سر بازگرداندن توافق هسته ای 2015 بین ایران و قدرت‌های جهانی نیست.