چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان تبریزی 95 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - گسترش بیابان، چالش مناطق با اقلیم خشک و نیمه خشک است که کاشت درخت و در نگاه کلان تر توسعه جنگل های دست کاشت یکی از راههای موثر برای برای مهار بیابانی شدن و مقابله با پیامدهای ناخوشایند این پدیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کریمی گفت: رسول صدرعاملی فیلمنامه «زیبا صدایم کن» را بر اساس یکی از رمان‌های کانون به زودی کلید می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مریم کاویانی یک استوری از خود به همراه مادرش منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوکراین مدعی شد: حملاتی با استفاده از 35 فروند پهپاد ایرانی شاهد انجام شد که 32 فروند آن از سوی سامانه موشکی و ضدهوایی اوکراین ساقط شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتفاقاتی که برای گروه‌های خارج‌نشین به‌ویژه مجاهدین خلق در روزهای اخیر رخ داده است، یک نکته بسیار روشنی را ثابت می‌کند. این نکته که نیروی سیاسی در هر مقامی که هست، در درجه اول باید متکی به مردم خودش باشد؛ چه نیرویی که در قدرت است و چه آن نیرویی که در مقام مخالف و برانداز است و چه آن نیرویی که در مقام اصلاحات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ادامه سیاست ابلاغی مولدسازی، سازمان اقتصادی کوثر در سال گذشته ساخت 1300 واحد مسکونی را آغاز کرد که این عدد در سال جاری به 2000 واحد مسکونی رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های هنری تهران، کنسرت علیرضا قربانی است که این ایام، شب‌ها ساعت 21 در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور دیگر اعضا و مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رضا شکاری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از فردا شاهد کاهش دما در استان‌های نیمه غربی و همچنین نوار شمالی کشور خواهیم بود که هوایی خنک را در بسیاری از نقاط سردسیر کشور رقم خواهد زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز سه‌شنبه 30 خردادماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مشکوک پسر جوانی را روی تخت بخش اورژانس از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

30 خرداد تناقضات 1360 سازمان مجاهدین خلق آغاز شد؛ زمانی که اقتدارگرایی و انحصارطلبی مارکسیست‌های اسلامی آنان را واداشت برای کسب قدرت و براندازی نظام اسلامی، خلق ایران را به بهانه دفاع ازخلق قربانی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام باشگاه استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.