چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علیرضا بیرانوند پس از پیگیری مصدومیت خود در بیمارستان، به اردوی تیم ملی بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا بیرانوند که در بازی ایران مقابل ازبکستان مصدوم شد بعد از پایان بازی به جمع بازیکنان برگشت.

وب‌گاه الف

همایش تخصصی حسابداری و دنیای پر شتاب تغییرات، توسط مجموعه مالی سرا در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، با حضور برترین اساتید دانشگاه و حرفه، برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سفر مقامات هند به ایران و رفع موانع حقوقی و اختلافی در قرارداد بلندمدت سرمایه گذاری این کشور در بندرچابهار پس از 10 سال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری مأموران پاسگاه انتظامی جزیره شیف شهرستان بوشهر یک کوزه عتیقه مربوط به دوره اشکانیان کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش باران تا پایان هفته در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم روز جهانی دریانوردی امروز با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، جمعی از دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل دریایی کشور و دریانوردان برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز جهانی دریانورد 4 تیرماه است، اما امسال این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت کار ادارات منطقه سیستان فردا چهارشنبه کاهش یافته و تا ساعت 12 ظهر است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد در دیداری خانگی تیم چادرملو اردکان را با نتیجه پنج بر چهار شکست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می دهد بعد از سفر امیر عبداللهیان به قطر، عمان و... سیگنال‌هایی مبنی بر ارتباط طرفین قرارداد برجام از طریق واسطه‌ها قوت بیشتری گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری 2 نفر کلاهبردار با ترفند فروش زمین‌های فاقد اصالت در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، از ظهر فردا به وقت ایران در شهر استانبول برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای امور خارجه انگلیس و آمریکا روز سه‌شنبه در لندن دیدار و پیرامون مسائل روابط دوجانبه و تحولات بین‌المللی از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی در یافت آباد بلوار الغدیر بدون مصدومیت مهار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در بزرگداشت عارف مجاهد شهید مصطفی چمران ضمن تبریک روز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (س) گفت: شهید چمران بر قله‌های علم تکیه زد که بسیاری از دانشمندان آرزوی آن را داشتند. وی ادامه داد: افتخار شهید چمران این بود که اهل درد و مسئولیت پذیر بود و یکپارچه در فراق یار میسوخت و ظلم را برنمی‌تافت و خواستار عدالت بود. زاکانی گفت:...