چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

در واقع این بسته‌ها مشروباتی است که سوپرمارکت‌ها به‌راحتی و در مقابل چشم‌تان به مشتریان خود به‌ویژه مسافران می‌فروشند و هیچ ترسی از فروش مشروبات الکلی به‌صورت علنی ندارند. این افراد معمولا از ساقیان با قیمت کمتری مشروب را خریده و چند برابر قیمت به مشتریان می‌فروشند. نمونه این سوپر‌مارکت‌ها را در توزیع گسترده مشروبات سمی در سیرجان و رفسنجان شاهد بودیم.‌

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با سالروز تولد عزت‌الله انتظامی، خاطره‌ای از این هنرمند درباره بازی‌اش در نمایش «کرگدن» و پیشنهاد یک مامور ساواک درباره یکی از دیالوگ‌های این نمایش منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

صانعی با بیان اینکه مبحث ترانزیتی بین ایران و بلاروس در حال شکل‌گیری است، از برنامه‌ریزی برقراری پرواز مستقیم بین تهران و مینسک خبر داد و افزود: یکی از بخش‌هایی که جای کار بسیاری در آن وجود دارد صادرات دارو می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزادی پور و پورعلی دره چی از صبح فردا به مصاف حریفان هندی و پاکستانی خود می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در حکمی مجید شاه‌حسینی را به عنوان عضو و رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در نهمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم گفت: تورم سیر نزولی را طی می‌کند و با همکاری مردم و پیگیری مسئولین امیدواریم رشد تورم مهار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برتری تیم ملی فوتبال پرتغال و شکست لهستان در حضور فوق ستاره خود از جمله نتایج مهم بازی‌های امشب مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا بود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر بخواهیم آقای رییسی را با تصویر ترسیم کنیم یک خط صاف است. نه هیجان‌زده می شود نه هیجان‌زده می‌کند. مهندس بازرگان لطیفه ملانصرالدین تعریف و هاشمی رفسنجانی تصویری کلان ترسیم می‌کرد. خاتمی مخاطب را به وجد می‌آورد و احمدی‌نژاد ادبیات خاص خود را داشت و برگ جدید رو می‌کرد و روحانی هم می‌کوشید چهره متفاوتی از خود نشان دهد هر چند در سال‌های آخر پشتوانه اجتماعی خود را ناامید کرده بود و تصویر...

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علت کاهش قیمت مسکن در هفته‌های اخیر را کاهش حباب قیمتی این کالا و در مقابل برخی دیگر رکود در بازار مسکن را عامل این موضوع می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به کاهش چشمگیر قیمت ها در بازار کنونی شرایط برای خرید مهیا است و با توجه به شرایط مردم نگرانی از کاهش بیشتر قیمت ها یا بازگشت به روند افزایشی نداشته باشند بنابراین می توانند با خیال راحت خریدهای خود را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور با قدردانی از مهمان‌نوازی روسای‌جمهور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، تاکید کرد: آمریکای لاتین از قطب‌های الهام‌بخش دنیا برای استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی به اتمام رسید که بازهم نفرات قدیمی و باتجربه به ترکیب اصلی رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ربات‌ها امروزه در همه جا هستند و به عنوان همراه در مراکز مراقبتی یا به عنوان جاروبرقی در خانه‌های ما خدمت می‌کنند، در این میان تولیدکنندگان بیش از هر زمان دیگری به طراحی ماشین‌های مهربان علاقمند شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک چین از تجارت 6.5 میلیارد دلاری ایران و چین در پنج ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد.