سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت محله‌محور به‌عنوان دغدغه مهم مردم در فراجا در حال شکل‌گیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و نروژ روز سه شنبه به ریاست مدیران کل کنسولی دو کشور در اسلو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران که با ترکیب اصلی خود راهی تورنمنت کافا شده بود، همراه با امیرقلعه‌نویی پس از مدت‌ها به یک جام رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های اسرائیلی از توافق نتانیاهو با پوتین و خودداری مسکو از ارسال تسلیحات به ایران خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که پس از تهدید زنان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از آنان کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فکر همه‌چیزش را می‌کردند جز انفجار بمب در یک عصر بهاری. ماجرا زیر سر منافقین بود. منافقینی که طی 7 سال فعالیت مسلحانه، 17000 ایرانی را ترور کردند. اما ورق برگشت و در یک روز گرم تابستانی تارومار شدند./ فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان، به بیمارستان اعزام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام سیدنژاد گفت: مبدع راهپیمایی های حجاب و عفاف بود بنده بودم و این راهپیمایی ها از 15 سال پیش در تهران و سایر شهرها با دعوت به حجاب آغاز شد، تاکید: بعدا به این نتیجه رسیدم که راهپیمایی در جهان مفهومی دارد به نام ایجاد ثبوت یا اثبات و یعنی ما اقلیت هستیم و می خواهیم ما را به اثبات برسانید، به همین دلیل ادامه راهپیمایی‌ها را تعطیل کردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سرهنگ" محمد گودرزی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی افزایش سرقت و فروش موتورسیکلت‌های گرانقیمت در محله شهرک "مشیریه" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 169 این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم می‌گوید دخترش را به قتل نرسانده و فقط او را در حالت بیهوشی رها کرده، این در حالی است که اثری از کودک نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی تولیدی بانوان تیرماه در روستای سولقان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد امین علوی، مدیرعامل شبکه تبادل در نشست خبری که روز سه شنبه 30 خرداد 1402 برگزار شد، درباره تاریخچه شبکه تبادل گفت: «شبکه تبادل از سال 94 با هدف تسهیل و حمایت از تبادل فناوری ذیل ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو تشکیل شد و پس از خدمت رسانی به بیش از 300 شرکت نانویی، اکنون دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده و در حال حاضر به بیش از 5 هزار شرکت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران در آیین نکوداشت دکتر حسین مهرپور گفت: اگر مردم نباشند ما هیچ هستیم. وی افزود: قرآن می‌گوید اگر ترسیدی پیمان شکنی کنند، خدا برای تو کافی است؛ او کسی است که تو را با نسل خود و به وسیله مردم حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل اول ایران به ازبکستان توسط سردار آزمون به ثمر رسید.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت محله‌محور به‌عنوان دغدغه مهم مردم در فراجا در حال شکل‌گیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد.