سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با بیان اینکه در مقطع انتخابات 1400 به دلیل شرایط خاص کشور، ناامیدی بر مردم حاکم بود، گفت: از آمدنم به صحنه انتخابات برای تغییر شرایط به نفع مردم پشیمان نیستم و اگر دوباره به آن روزها برگردم همین تصمیم را می‌گیرم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب همزمان با دومین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگویی تلویزیونی با تبریک ماه ذی الحجه و دهه مبارک منتهی به عید قربان گفت: در انتخابات طبیعتا نامزد‌ها هر کدام با یک انگیزه و دلیل و وعده و با تحلیل شرایط موجود جامعه وارد میدان می‌شوند که من هم احساس کردم در آن مقطع، شرایط خاص و ناامیدی بر مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرنگار اتریشی مدعی دیدار علی باقری و مورا در دوحه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جام جم نوشت: بی‌شک وقت آن فرا رسیده که یک‌بار برای همیشه نقشه راه واحدی برای برگزاری برنامه‌های هنری به‌ویژه کنسرت‌ها نوشته شود و همه مسئولان اعم از انتظامی، هنری، سیاسی و‌... ملزم به رعایت آن باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام کمیته فنی تورنمنت کافا، مهدی طارمی توانست عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کند. سردار آزمون نیز بهترین بازیکن دیدار فینال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه‌شنبه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، به بحث درباره سیاست‌ها و ضوابط حوزه صوت و تصویر فراگیر پرداخت و ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» را به تصویب رساند. براساس مصوبه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، بر عهده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمه اول دیدار فینال بازی‌های غرب آسیا با تساوی یک - یک تیم امید کشورمان برابر عراق یه پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همایون صادقی بازرگانی استاد دانشگاه و رییس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی که عهده دار مسئولیت مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های حوادث ترافیکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز می‌باشد درخصوص بار ناشی از مصدومیت‌های حوادث ترافیکی جاده‌ای در ایران و جهان مطالبی ارائه کرد. وی اظهار داشت: سوانح ترافیکی هشتمین علت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و نروژ پس از هفت سال وقفه به ریاست مدیران کل کنسولی دو کشور در اسلو برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزرای امور خارجه انگلیس و آمریکا روز سه‌شنبه در لندن دیدار و پیرامون مسائل روابط دوجانبه و تحولات بین‌المللی از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از قلع و قمع 7 فقره ویلا در این شهرستان به مساحت 16 هزار مترمربع، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای وحدت از تدوین سیاست های انتخاباتی شورای وحدت و ساز و کار ورود دفاتر شورای وحدت در سراسر کشور به انتخابات 1402 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش باران تا پایان هفته در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«اشتفنی لیختن‌اشتاین» خبرنگار ارشد حوزه سیاست خارجی ساکن اتریش، ادعا کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه دیدار کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک شرکت معروف داروسازی برای گرانفروشی سه قلم دارو به پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد ریال جریمه شد.