سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سنگربان اول تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیدار مقابل ازبکستان در برخورد با سعید عزت‌اللهی به شدت مصدوم شد و جای خود را به پیام نیازمند داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیرکل سیاسی وزارت کشور تاکید کرد که این وزارتخانه با برگزاری مناظره افراد و شخصیت‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مخالف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان تیم ملی در ابتدای بازی با ازبکستان در فینال کافا پس از برخورد با عزت‌اللهی مصدوم شد و جای خود را به نیازمند داد.

خبرگزاری مهر

ترکیب اصلی تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق برای فینال تورنمنت زیر 23سال غرب آسیا مشخص شد.

وب‌گاه الف

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه توانمندسازی، حلقه مفقوده بهبود یافتگان از اعتیاد است، گفت: اقدامات زیادی برای درمان مددجویان انجام می‌شود اما اگر امیدآفرینی و پذیرش جامعه نباشد، دوباره شاهد بازگشت آنان به اعتیاد هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفرش به حاشیه خلیج فارس و پس از سفر به دوحه در مسقط حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) 30 خرداد ماه مورد استقبال بدر البوسعیدی همتای عمانی قرار گرفت و با وی دیدار کرد. این چهارمین سفر امیرعبداللهیان به مسقط پس از تصدی وزارت امور خارجه است. امیرعبداللهیان 20 دی ماه 1400 به مسقط و پس از...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون قضایی دادستان کل کشور از تشکیل بیش از 159 هزار پرونده قاچاق در سال 1401 خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد رشد مختومه شدن این پرونده ها هستیم.

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی از موافقت شورای عالی پول و اعتبار با دو برابر شدن وام مسکن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس راضی به فقط لغو بخشنامه نیست، عزل آقای غلامرضا خواسته همه نمایندگان است، الان بیش از 100 نماینده استیضاح وزیر کشور را امضا کردند تا شنبه اگر عزلی صورت نگیرد، استیضاح قطعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود کاهش درآمدها نسبت به سال قبل، حجم جابه جایی نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 20 درصد رشد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از غواصان زیردریایی گمشده در اعماق اقیانوس اطلس خبر داده که حالش خوب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم فوتبال امید در دیدار فینال غرب آسیا برابر عراق مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان برگزاری اولین مسابقه فوقستاره آرژانتینی با پیراهن تیم فوتبال اینترمیامی در لیگ آمریکا مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی از افزایش آمار خودکشی به خاطر وضعیت اقتصادی و بیکاری ابراز نگرانی کرد.