سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات اعضای هیئت های اجرایی بازتابی از همه نخبگان و اقشار مردم باشد و باید به شکل حداکثری از حضور روحانیون، زنان، دانشگاهیان و همه اقشار در مشارکت انتخابات استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز با اشاره به اهمیت بالای حمل و نقل دریایی گفت: صنعت حمل و نقل تاثیر بسیاری در تجارت فرامنطقه‌ای و فراقاره ای دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر سینما ماندانا: خانم های مخاطب سینما از خیابان وارد سینما می شوند و بعضی وقت ها حتی در سالن یا راهروها روسری هایشان را بر می دارند. از این جهت کنترل تمام مخاطبان سینما از عهده ما خارج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت ایران خودرو در دومین پیش‌فروش محصولات خود از طریق سامانه یکپارچه، در اردیبهشت ماه 1402، سودی معادل 12 درصد برای قراردادهای خود درنظر گرفته بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، بر عهده سازمان صدا و سیما قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که 3 بازیکن ایران دچار مصدومیت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ک نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس راضی به فقط لغو بخشنامه نیست، عزل آقای غلامرضا خواسته همه نمایندگان است، الان بیش از 100 نماینده استیضاح وزیر کشور را امضا کردند تا شنبه اگر عزلی صورت نگیرد، استیضاح قطعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جواد نکونام سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال فهرست نفرات مدنظر خود را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده که در این بین نام ستاره‌هایی چون رضا شکاری، تورس، سامان فلاح، رضا اسدی، سامان قدوس و... قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بناست پارک ولایت به مساحت 200 هکتار تبدیل به شهرک فناوری تهران شود، گفت: به احتمال زیاد در این هفته مجوز فعالیت این شهرک توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب نوشت و دغدغه های دلسوزان انقلاب و اساتید حوزه علمیه در قبال این لایحه را مطرح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری به منظور رفع معارضات ملکی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، اظهار داشت: تمام 11 پلاک معارض باقیمانده در محدوده میدان الغدیر، تملک و تخریب شده و تحویل زمین به پیمانکار پروژه انجام شده است. وی با اشاره به ادامه عملیات اجرای آسفالت در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور معتقد است باید بدون خشونت و با ابزارهای فرهنگی با بی‌حجابی مقابله کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با آغاز دولت سیزدهم در تابستان 1400 برنامه‌های مدونی برای تحقق وعده‌های اقتصادی رئیسی، تدارک دیده شد تا دیپلماسی اقتصادی کشور فعال و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم محقق شود. در آستانه 2 سالگی دولت ِمردمی، با مهمترین دستاوردهای دیپلماسی اقتصادی رئیسی آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخبار رسیده از باشگاه استقلال در ارتباط با رقم صحبت شده بین مدیریت این باشگاه با سرمربی جدید این تیم، حکایت از مبلغ 20 میلیارد تومانی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از دو برابر شدن سقف تسهیلات مسکن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور به نمایندگان قول داد که در اسرع وقت معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد.