سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

خطبه عقد خواهر یکی از شهدای مدافع حرم که در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی از موافقت شورای عالی پول و اعتبار با دو برابر شدن وام مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عربستان سعودی در ادامه فعالیت بی‌سابقه در بازار نقل و انتقالات و جذب ستاره‌های دنیای فوتبال، پیشنهادی 60 میلیون یورویی به ستاره کره‌ای تاتنهام داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

با مصوبه شورای پول و اعتبار سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم برای زوجین تهرانی به 800 میلیون تومان افزایش یافت که با احتساب وام تعمیر این وام 960 میلیون تومان می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی فرهنگیان با سقف تعهدات بیشتر، امروز در وزارت آموزش و پرورش امضا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به منطقه و پس از سفر به دوحه وارد مسقط پایتخت عمان شد. علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مجتبی بنی اسدزاده مشاور وزیر امور خارجه و ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امیرعبداللهیان...

خبرگزاری مهر

قبول واقعیات ایران توسط اروپایی‌ها فصل جدیدی از مقابله و فشار علیه گروهک تروریستی منافقین آغاز کرده و مستأجران تروریست خود را به تنگنا انداخته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساختمان دبیرخانه خبرگان هم امروز محل آزمون اجتهاد کاندیداهای خبرگان است و محل جلسات اعضای دبیرخانه‌ای که آیت‌الله جنتی رئیس آن است و سید ابراهیم رئیسی نائب‌رئیس اول و سید احمد خاتمی منشی آن. ساختمان شورای عالی امنیت ملی سال‌ها محل استقرار آقای سعید جلیلی بود و 10 سال دفتر علی شمخانی و امروز دفتر دبیر جدید شورا است. ساختمان سفید ریاست‌جمهوری هم دفتر کار آقای ابراهیم رئیسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محمد قاصد اشرفی مدیر مجموعه سینمایی «ماندانا» تهران ضمن تأیید پلمب این مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره دلایل این اتفاق و پیگیری‌های مدیران سینمایی برای رفع آن پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، حسین زاهدی؛ مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر با بیان این خبر گفت: ساخت برج‌های دوقلوی خرم آباد لرستان 10 سال پیش آغاز و قرار بود 3 ساله تمام شود، اما رها شد. وی افزود: لذا مدتی پیش با شهرداری و مسئولین شهری خرم آباد توافق کردیم که تمام امتیاز پروژه برج‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رایزنی چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد.