سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه‌های نخستین رویداد «هم‌نوشت» یکم تیرماه، همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی نوشت‌افزار (ایران‌پنکس) برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رنج‌های تحمیل شده توسط علی کریمی که در ماه‌های گذشته ژست ناجی زنان گرفته به خواهرش به عنوان یک زن، رونمایی از باطن حقیقی نقاب فریبنده‌ای است که مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان را رسوا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط در شاخص هم وزن کمی بهتر از شاخص کل در حالی جریان است و شاخص هم وزن بازار سرمایه در محدوده‌های میانگین 55 روزه متحرک خود قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: توهین به وزارت فرهنگ توهین به هنرمندان است، وزارتخانه قائم به شخص نیست و تنها قسمتی از کهکشان جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفته می‌شود از آن‌جایی که علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی رابطه خوبی با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دارد، با پیگیری‌هایش مشکل حضور نکونام در استقلال را حل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به پست کنایه‌آمیز بانوی تکواندوکار ایران درباره پاداش این اداره‌کل به وی، مبلغ اهدایی را «فی‌البداهه» توصیف کرد!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با همکاری مجموعه این اداره کل و شهرستان‌های تابعه استان، حدود 60 مورد ویژه برنامه در هفته ازدواج برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین جشنواره بستنی و نوشیدنی‌های خنک تهران با عنوان جشنواره «یخ در بهشت» از 30 خرداد تا 23 تیر در 4 نقطه پایتخت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب یازده نفره تیم ملی در دیدار برابر ازبکستان را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی در یافت آباد بلوار الغدیر بدون مصدومیت مهار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله‌ای از لوازم خانگی و قطعات آسانسور قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال که در یک ساختمان نیمه کاره دپو شده بود خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سردار محمد زهرائی صبح امروز در دوره عالی شهید سلیمانی، ویژه توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های جهادی کشور که در مجموعه فرهنگی ولیعصر (عج) در تهران برگزار شد، تصریح کرد: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت. وی همچنین گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، فلسفه تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تبدیل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم فوتبال کشورمان در بازی فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مهدی مفتح گفت: رویکرد دولت ایران تسهیل همکاری‌ها و استمرار روابط علمی و آموزشی با کشور‌های مختلف از جمله فرانسه در زمینه‌های گوناگون است.

وب‌گاه گسترش

اولین تصمیم مهم و حیاتی جواد نکونام در استقلال در مورد دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های این تیم خواهد بود.