سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خطبه عقد خواهر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم که سال 1394 در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود توسط رهبر انقلاب قرائت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افتادگی رحم یکی از ترس‌های خانم‌هایی است که ترجیح می‌دهند از روش سزارین برای تولد فرزندشان استفاده کنند اما از طرف دیگر هر روز رسانه‌ها، مسوولان و پزشکان در مدح زایمان طبیعی و عوارض سزارین سخن می‌گویند!

خبرگزاری مهر

رئیس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: سالانه 1.5 میلیون سال زندگی با کیفیت مردم ایران در حوادث ترافیکی از بین می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: ظرفیت انباری تحت مالکیت بخش دولتی و غیردولتی این استان 36هزار و 250 تن در قالب 47 باب انبار است که 20 هزار تن از این ظرفیت نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

خبرگزاری مهر

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کاراته در دیدار با وزیر ورزش و جوانان به تشریح شرایط و مشکلات موجود در این رشته پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور درباره نگرش و نحوه اقدام گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی، سیاست را می‌فهمند، اما سیاسی کار نیستند بنابراین اعلام می‌کنیم گروه‌های جهادی دنبال تصدی‌گری نیستند و مدیریت صحنه را به مردم واگذار می‌کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودروهای شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: فیلمی مبنی بر شناسایی افراد بی‌حجاب منتشر شده که سناریویی هالیوودی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار رسیده از باشگاه استقلال در ارتباط با رقم صحبت شده بین مدیریت این باشگاه با سرمربی جدید این تیم، حکایت از مبلغ 20 میلیارد تومانی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

به هیچ عنوان موافق با اقدامات اجباری نیستیم و تولید نان کامل باید به صورت داوطلبانه باشد اما هر نوع نانی که تهیه می شود باید مطابق با اصول بهداشتی و قوانین تعریف شده کشور باشد تا تهدیدی، سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره نیاندازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطبه عقد خواهر یکی از شهدای مدافع حرم که در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی از موافقت شورای عالی پول و اعتبار با دو برابر شدن وام مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عربستان سعودی در ادامه فعالیت بی‌سابقه در بازار نقل و انتقالات و جذب ستاره‌های دنیای فوتبال، پیشنهادی 60 میلیون یورویی به ستاره کره‌ای تاتنهام داد.