سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه‌گذاری بانکها و صندوق توسعه ملی در ساخت ابرپروژه‌ها و طرح‌های پیشران اقتصادی کشور به ویژه پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات دولت سیزدهم است.

وب‌گاه عصر ایران

گفته می‌شود این حادثه رانندگی در استان خوزستان رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره شبکه ملی پست گفت: اکنون 118 شرکت دانش بنیان و استارتاپ در مرکز نوآوری شرکت ملی پست عضو هستند و در تلاشیم تا مقدمات حضور پررنگ‌تر «صنعت» در این بخش را مهیا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن جوجیتسو ایران با بیان اینکه به موفقیت ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی هانگژو امیدوار است به روند روبه رشد بانوان این رشته تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: کمبود نقدینگی هم‌اکنون یکی از مهمترین مشکلات کارخانه‌های خوراک دام استان برای تامین نهاده‌های دامی و نداشتن بازار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از مصاف این تیم با ازبکستان در فینال تورنمنت کافا گفت: هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:31 دستگاه در زمینه ترویج و اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند و

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته فیلم مستند «یادگار بهشتیان» به مناسبت بزرگداشت سالروز واقعه هفتم تیر در خانه موزه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت)، از ارائه خدمات و تسهیلات جدید این شرکت و صندوق اعتباری هنر به اعضای این مجموعه خبر داد و گفت: امکان بهره مندی اعضای دارای هنر کارت از خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ویژه و بدون مراجعه به آزمایشگاه فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر نگرانی حاد و خاص درباره بیماری دِنگی نیست اما آمادگی برای پیشگیری از بروز بیماری باید در استان ایجاد تا از شیوع آن جلوگیری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود سه فصل از کلید خوردن پروژه آشوب در ایران می‌گذرد. یکی از اهداف آشوب های زن زندگی آزادی انزوای ایران بود. اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه ایران روزهای پر جنب و جوش خودش در روابط خارجی را سپری می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کتابشهر گفت: کتابشهر تنها منحصر به فروش محصولات نیست بلکه در آن انواع خدمات فرهنگی و مشاوره‌های فرهنگی صورت می‌پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص هم وزن در محدوده‌های میانگین 55 روزه در حال حمایت شدن است و ممکن است برای رروزهای آینده مسیر صعودی را انتخاب کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو جهان واکنش نشان داد.