سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در 26 روز گذشته بیش از 64 هزار و 409 نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر گفتگوی احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور، گفت: مناظره‌های سیاسی نه لزوما میان چهره‌های سیاسی بلکه باید میان احزاب بر سر برنامه‌هایشان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از همسایگان زن جوان که توسط شوهرش به قتل رسیده گفت: من و خانواده‌ام سال‌هاست ساکن ساختمانی در شهرک اندیشه شهریار هستیم. مدتی است یک زوج جوان که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند در همین آپارتمان همسایه ما هستند. گاهی اوقات صدای درگیری این زن و شوهر را می‌شنیدم و چون می‌دانستم اختلاف خانوادگی است، دخالتی نمی‌کردم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی به دارو و تجهیزات پزشکی در سال 1402 خبر داد و گفت‌: با توافقات خوبی که در دولت صورت گرفته، در سال جاری، دارو و تجهیزات پزشکی از معدود کالاهایی هستند که ارز ترجیحی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس آموزش و پرورش بخش چاروسا کهگیلویه وضعیت دانش آموزان تصادف محور پاتاوه - دهدشت را مساعد توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی خود را آماده بازی مقابل ازبکستان می‌کند که فکر و ذکر تعدادی از اعضای این تیم در تهران و باشگاه استقلال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تصادف مینی‌بوس دانش‌آموزان با وانت سایپا در محور پاتاوه - دهدشت، رییس آموزش و پرورش بخش چاروسا کهگیلویه از مساعد بودن حال تمامی دانش‌آموزان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون‌های هاکی و دانش آموزی برای پیگیری مصوبات تفاهم‌نامه پیشین خود نشستی را تشکیل دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه دولت کانادا از قرار دادن نام برخی قضات دادگاه‌های انقلاب اسلامی ایران در لیست تحریمی جدید خود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام دبیر و هنرآموز 12 مرداد 1402 برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو وضعیت آب تهران را پایدار دانست و گفت: هنوز حقابه ایران از رود هیرمند توسط حاکمان افغانستان تامین نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهمی که به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود بالا دست به کلاهبرداری 4 هزار میلیارد ریالی از 100 نفر زده بود، خبر داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی خود را آماده بازی مقابل ازبکستان می‌کند که فکر و ذکر تعدادی از اعضای این تیم در تهران و باشگاه استقلال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش هواشناسی طی ساعات شبانه و اوایل صبح در نوار شرقی، نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوه های باغرو بارش باران پیش بینی می شود.