سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: تاکنون حقابه قانونی ایران ازسوی افغانستان آزادسازی نشده است البته ما در کنار پیگیری مستمر این حق قانونی، تدابیری برای تامین مصارف مردم به روش‌های مختلف اندیشیده‌ایم لذا مردم نگران تامین آب برای مصارف خود نباشند هرچند این حق مسلم باید طبق قوانین بین‌المللی داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: انتخابات تناسبی با اعمال اصلاحات و تأیید نظر شورای نگهبان و هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون شوراها به تصویب رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که همسایه‌اش را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شده است، به اتهام سرقت محاکمه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: روند کاهشی قیمت مسکن که از ابتدای سال جاری شروع شده، در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران بین 1 تا 2 میلیارد تومان یعنی 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهار امسال اخبار خوبی از جمعیت گوزن زرد ایرانی به گوش می‌رسد. جمعیت این گونه در سایت تکثیر ارسنجان استان فارس به 80 رأس و در مجموعه دشت ناز مازندران به 50 رأس رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که در پروژه ردگیری اذیت و آزار بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 در فضای مجازی، بیش از 300 نفر با استفاده از هوش مصنوعی شناسایی شده و به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که به بهانه فروش دلار با نرخ دولتی اقدام به سرقت کرده بود، خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: حفظ و بهبود دارایی‌ها و موضوعات حقوقی صندوق را به جد پیگیر هستیم و تا یکی دو ماه آینده، بانک اطلاعات حقوقی و بانک اطلاعات املاک صندوق راه اندازی خواهد شد تا همه فرآیند پرونده‌های حقوقی و همچنین املاک صندوق قابل رصد و بررسی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام بیش از 134 هزار بازدید از مراکز درمانی در سال 1401 خبر داد و گفت: در سال 1400 بیش از 2652 مرکز متخلف تعطیل شدند که این رقم در سال 1401 به 3952 مرکز رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب‌غرب سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تجربیاتی که دارد فردی مناسب برای تصدی این وزارتخانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نیرو وضعیت آب تهران را پایدار دانست و گفت: هنوز حقابه ایران از رود هیرمند توسط حاکمان افغانستان تامین نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب پنج هزار میلیارد تومان برای توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علی اکبر محرابیان: هیچ نگرانی در باره تامین آب نداریم ولی حقابه را دائم مطالبه می کنیم و تا تحقق آن پیگیری ها به هر نحو ادامه دارد.