سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بوفالوی خشمگین در خیابان چیانگ مای در شمال تایلند مشتریان یک کافه و دیگر رهگذران را به وحشت انداخت.

خبرگزاری مهر

الشتر - رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سلسله از مشاهده یک قلاده پلنگ در ارتفاعات «گرین» این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه کانادا دوازدهمین بسته تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نشان می‌دهد که نسبت به مأموریت‌های وزارتخانه آگاهی کاملی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: از ابتدای دولت تا کنون بیش از 290 روستای جدید در استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ حسین مافی گفت:‌به دنبال اعلام سرقت به بهانه خرید ارز دولتی در شهرک غرب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری 134 قرار گرفت و آنان تحقیقات ابتدایی خود در این خصوص را آغاز کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افزایش مصرف آب در بیرجند خبر داد و گفت: در صورتی که مصرف آب مدیریت نشود، احتمال افت شدید فشار آب وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتقال درآمدهای مالیاتی مربوط به حوزه فرهنگ به صندوق اعتباری هنر به منظور بهره‌مندی همه اصحاب فرهنگ و هنر از این درآمدها و تقویت حمایت از هنرمندان در برنامه هفتم توسعه با ایجاد ساختاری حقوقی برای رسیدگی به تخلفات دارندگان مجوز از این وزارتخانه، دو اقدام مهم دولت برای کاهش مشکلات هنرمندان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا برابر قطر به تساوی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.

وب‌گاه فرارو

با آغاز فصل گرما یکی از مشکلاتی که شایع می‌شود، گرمازدگی است. گرمازدگی زمانی بروز پیدا می‌کند که دمای بدن فرد افزایش یابد و بدن نتواند گرمای اضافی را به وسیله مکانیسم‌های تنظیم حرارت بدن دفع کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز مردم را به خرید طلا با توجه به کاهش چشمگیر قیمت این فلز ارزشمند توصیه کرد.