دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 100 مگاواتی مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار به دلیل همراهی مشترکان اداری کاهش یافته است و تا کنون اشتراک برق 135 مشترک اداری پر مصرف قطع شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مصرف آب در تهران به دلیل افزایش دمای هوا رشد بی‌رویه شده است، گفت: امروز 50 هزار لیتر بر ثانیه مصرف آب داریم که نسبت به سال گذشته چهار هزار لیتر افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن ممکن است از این تیم آلمانی جدا شود.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردیم که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی «برد برد» با اجرای رضا توکلی پنجشنبه (1 تیر ماه) روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوالات نمایندگان شازند و شیراز در مجلس از وزرای دادگستری و بهداشت اعلام وصول شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با انتشار یک ویدئو، به ادعای وحید اشتری در فضای مجازی درباره فروش و واگذاری یکی از موقوفات این استان واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور فهرست مربوط به 22 مورد تاییدیه کالاهای پذیرفته شده و به فروش رفته در بورس کالای مشمول بخشودگی موضوع ماده (143) قانون مالیات‌های مستقیم را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در محورهای مواصلاتی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده سینما موضوع زن در سینمای ایران را یک موضوع جدی دانست و با بیان اینکه باید توجه جدی‌تری به این مقوله داشت، گفت: در سینما از فضاسازی کلیشه‌ای و نگاه تخت به جایگاه زن و مادر باید پرهیز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیوارنگاره جدید میدان انقلاب تهران با طرحی درباره حجاب و با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشکیل دبیرخانه شورای عالی سران قوا با هماهنگ‌کنندگی رییس جمهور موجب طرح این شبهه شده که شورا رقیب نهاد قانونگذاری و اصل 57 قانون اساسی نقض شده و استقلال مجلس و قوه قضاییه کم رنگ شده است اما آیا واقعاً این‌گونه است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 29 خرداد) با یک‌هزار و 304 واحد افزایش در ارتفاع 2‌میلیون و 164 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران با حضور در منزل استاد جلیل تجلیل، با این استاد بازنشسته دانشگاه تهران و از مشاهیر و چهره‌های ماندگار کشورمان دیدار کرد و در جریان وضعیت سلامتی این استاد پیشکسوت قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: سه هزار و 200 معتاد متجاهر در استان کرمانشاه داریم.