دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی رو به رشد قرار گرفت، بگونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 1304 واحد به رقم 2 میلیون و 164 هزار و 221 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با رشد 5 هزار و 340 واحد به رقم 737 هزار و 999 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 7 میلیون و 955 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از...

وب‌گاه عصر ایران

جواد انصافی هنرمند رادیو که با نام «عبدلی» شناخته می‌شود می‌گوید دیگر در رادیو فعالیتی ندارم.

وب‌گاه فرارو

بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال 1401 درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان 18 طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از 11 سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در دومین کمیسیون شورای عالی ورزش و تربیت بدنی تاکید کرد باید هرچه زورد شرح وظایف اعضای شورا مشخص و نخستین جلسه شورا با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

وب‌گاه الف

فرزند متولی خانه - حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری گفت: طی 26 روز عملیات حج 80 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان در بازتاب سفر فیصل بن فرحان به تهران، حواشی مربوط به حضور وزیر خارجه عربستان را شیطنت رسانه ای دانست.

خبرگزاری مهر

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: فعالیت راهداری البرز برای بازگشایی محور کرج - چالوس ادامه دارد و تقریباً رو به پایان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین زمان مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها تا حد زیادی به ویتامین‌هایی که مصرف می‌کنید بستگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت ملی گاز ایران و مجموعه‌های تابع آن از ابتدای آغاز به‌کار دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای تکمیل و آغاز پروژه‌های گازرسانی و انتقال گاز با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم برداشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور 18 کماندار آغاز و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 650 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری میزان

شاکری عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برگزار و ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه به عنوان ریاست کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

قم - در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول کمیته مدارس اتباع خارجی و بین‌المللی شورای عالی آموزش و پرورش گفت: بیشترین جمعیت دانش‌آموزان اتباع در شهرستان‌های استان تهران هستند و 614 هزار دانش‌آموز اتباع در مدارس کشور تحصیل می‌کنند.