دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی کرمان استعفا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی فردی کاملا سالم و متخصص است و بر مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"رامین پوریا" مدیر دفتر مدیریت مصرف این شرکت، صبح دوشنبه؛ 29 خردادماه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی با قدردانی از اداراتی که همکاری لازم را در کاهش مصرف برق مطابق با مصوبه ابلاغی هیأت وزیران داشته اند از کاهش 100 مگاواتی مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار به دلیل همراهی مشترکان اداری خبر داد و با بیان این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش مرکز ملی تبادل اطلاعات، گذرگاه خدمات دولت در فروردین ماه امسال یک هزار و 949 خدمت و در اردیبهشت ماه با افزودن 63 سرویس جدید، دو هزار و 12 خدمت را به مردم ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مردم و نخبگان سیستان و بلوچستان را در زمینه بهره‌مندی دولت از نیروهای توانمند این خطه امیدوار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن بیان این مطلب که اصلی ترین مسئله جهان اسلام، فلسطین است، گفت: کارآمدترین راهبرد برای پایان دادن به بیش از 75 سال اشغال فلسطین، مقاومت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لایحه برنامه هفتم توسعه، وزارت کشور را برای تشکیل سازمان ملی مهاجرت مکلف کرده و به منظور ساماندهی و تسهیل امور آن‌ها، وظایفی را در همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی برای این وزارتخانه در نظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور معاون و مدیر حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از برگزاری نخستین جلسه از دوره توانمندسازی مناطق و نواحی شهرداری تهران در اجرای عملیات روسازی آسفالتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: با انتقال هشت مسموم دیگر به بیمارستان ها، شمار مسمومان متانول طی پنج روز گذشته در این استان به 155 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر سیاسی حماس، با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و پیرامون تحولات منطقه و آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صنعت فضایی کشور با آغاز به کار دولت سیزدهم و در 2 سال گذشته رونق گرفت و شاهد احیای شورای عالی فضایی بودیم، البته علاوه بر پرتاب‌های موفقیت آمیز ماهواره‌های نور 2 و خیام، از 2 ماهواره سنجشی ناهید 2 و طلوع 3 رونمایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برگزار و ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلاهبرداران با جمع‌آوری اطلاعات منتشر شده افراد از فضای مجازی و تماس با آن‌ها، حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاکری گفت: ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم انتخاب شد.