دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

قاضی محمدرضا صاحب جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای جنایی، به همراه تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شده بودند که ناگهان خودروی آنها دچار آتش‌سوزی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی موادمعدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی عام) به دومین شرکت حمل و نقل کشور تا تاریخ 1402.03.23 در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات فرابورس ایران تبدیل شده و به لحاظ ارزش دارایی‌ها، دارایی این شرکت به مبلغ 66.422.4 میلیارد ریال رسیده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و افت دما طی هفت روز پیش‌رو 2 هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: عدم وجود بستر اینترنتی واحد در سازمان هواپیمایی کشوری جهت بهره‌برداری صادرکنندگان بلیط و فروش آن از طریق سایت‌های غیرمجاز و موارد دیگری از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت بلیط هواپیما هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: کارآمدترین راهبرد برای پایان دادن به بیش از 75 سال اشغال فلسطین، مقاومت است.

وب‌گاه عصر ایران

کرمان موتور زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نوبت دوم سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: عدم وجود بستر اینترنتی واحد در سازمان هواپیمایی کشوری جهت بهره‌برداری صادرکنندگان بلیط و فروش آن از طریق سایت‌های غیرمجاز و موارد دیگری از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت بلیط هواپیما هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس فصل بیست و یکم برنامه هفتم توسعه، وزارت امور خارجه مکلف است اقداماتی را در دو بخش کلی دیپلماسی سیاسی و دیپلماسی اقتصادی به انجام رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت به بستری 13 بیمار در بیمارستان‌های سعودی و 45 بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اشاره کرد و حال آن‌ها را مساعد دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته 27 مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و هیچ یک از بیماران مبتلا جان خود را از دست ندادند.

وب‌گاه عصر ایران

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی نیز، به ایشان پیشنهاد عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام داده شد که البته ایشان نپذیرفت.

وب‌گاه فرارو

فرزند متولی خانه - حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان جهاددانشگاهی خوجه نصیرالدین طوسی، این سازمان در راستای توسعه فناوری سامانه کمک ناوبری بصری باند فرودگاه با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران جهت تجهیز روشنایی سطوح پروازی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز قرارداد امضا کرد. این سامانه به دست پژوهشگران جوان این سازمان و بصورت کاملا بومی و کاربردی طراحی شده است و در هنگام مانور‌های...

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز فوریت های پزشکی کرمان گفت: تعمیر تانکر حمل سوخت در کرمان ظهر امروز (دوشنبه) به علت گاز ناشی از مواد سوختی جامانده در آن، انفجار تانکر، مرگ یک نفر و مصدومیت 2تن دیگر را به دنبال داشت.