دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شناخت و تخصص محمدعلی نیکبخت وزیرپیشنهادی جهاد کشاورزی می‌تواند منجر به جهش فعالیت‌های این بخش شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسنی اژه ای گفت: در موضوع مسمومیت های الکلی بحث فروش الکل‌های صنعتی و سهمیه‌ای در بازار آزاد و ادغام این الکل‌ها با محلول‌های دیگر و توزیع آن‌ها مطرح است؛ لذا دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی باید بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم را درخصوص افرادی که مباردت به این کار می‌کنند به عمل آورند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و فشرده، فاز یک طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه (س) به تصویب کمیته‌های تخصصی و مراجع تصمیم ساز رسید. شهردار منطقه تصریح کرد: این اقدام که به منظور بررسی و اصلاح طرح مناسب سازی فضای شهری صورت گرفته، در جهت استفاده بهینه و تامین...

وب‌گاه عصر ایران

رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد زندانی عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن‌ماه سال قبل را 15 هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفت: میزان موارد مشکوک و محتمل مبتلا به بیماری تب خون ریزی دهنده کنگو در خراسان رضوی امسال نسبت به سال گذشته 2 برابر و میزان موارد قطعی مبتلایان چهار برابر شده است.

خبرگزاری مهر

کرج - جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل 2 هزار و 88 قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد.

خبرگزاری مهر

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته ملی ازدواج، جشن‌های «خیلی عاشقانه» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: 151 حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی بسته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی می‌گوید: پلیس و دستگاه قضایی حتماً و با شدت باید با کسانی که امنیت کنسرت‌ها را به مخاطره می‌اندارند، برخورد کنند. مطمئن باشید افرادی که امنیت این مراسم‌ها را خدشه‌دار می‌کنند، دلسوز نظام نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم، گفت: اولاً اصلِ شرب مُسکر، حرام است و کسانی که مُسکر مصرف می‌کنند مرتکب فعل حرام می‌شوند؛ بنابریان نباید از این موضوع غفلت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چند وقتی است که حمایت نکردن صنایع از ورزش کردستان خبرساز شده و در هر جلسه ای این موضوع مطرح می شود این در حالی است که تعداد اندک حامیان مالی رشته فوتبال، توپشان به تیر دروازه خورده و یا کارت زرد گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 10 میلیاردریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز گفت: کاخ سلیمانیه کرج قرار است به موزه نقاشی قجری تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکبخت فردی انقلابی، جهادی و کارآمد است و کمیسیون جهاد کشاورزی به عملکرد وی در پست های مختلف از جمله سازمان تعاون روستایی نمره قابل قبولی می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی کرمان استعفا کرد.