دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال رئال‌مادرید به صورت رسمی از جانشین کریم بنزما رونمایی کرد.

وب‌گاه فرارو

علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمترین نرخ بیکاری با ثبت عدد 9 درصد به عنوان میانگین چهار فصل سال 1401 در دولت سیزدهم رقم خور به طوری که سال گذشته نرخ بیکاری به کمترین حد خود در 2 دهه اخیر رسید و روند نزولی را سیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفت وگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد. آنچه در ادامه می‌خوانید چکیده مباحث مطرح شده در این نشست است که در شماره روز دوشنبه 29 خرداد 1402 روزنامه اطلاعات منتشر شده است.

وب‌گاه گسترش

کیانوش گودرزی گفت: هر تغییری در حوزه مسکن مشاهده شود، باعث رکود کار مشاوران املاک می‌شود و درآمد آن‌ها را با مشکل روبرو می‌کند. بنابراین مشاوران املاک خواهان این هستند تا قیمت‌ها همیشه ثابت بماند. مشاوران مسکن دلیل گرانی مسکن نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازیکنی است که قراردادش را با سرخپوشان تمدید خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سهمیه آرد یارانه‌ای افزون بر 60 درصد نانوایی‌های کردستان کاهش یافته و حدود 2 درصد آنها هم قطع شده است؛ به گمان برخی‌ها دود تخلفات این واحدهای صنفی و کاهش سهمیه به چشم مردم می رود ولی مسئولان می‌گویند در مقابل، با افزایش سهمیه واحدهایی که عملکرد مطلوبی داشتند این مساله جبران می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاله‌ای در «پژوهش‌نامه مطالعات مرزی» نتایج آزمایش‌های انجام‌شده در ارمنستان، ایران و آذربایجان را «غیرقابل استناد» دانسته و می‌نویسد: به دلایل آزمایش‌های متقن علمی، شدت سرطان‌های مری و معده و پوست و حجم بالای بیماری‌های کبدی که ناشی از آلودگی آب ارس اس

وب‌گاه عرشه آنلاین

این قاتل سریالی که مردی 52ساله به نام لوی بلفیلد است، یک سال پیش با نوشتن نامه‌ای درخواست کرد که به او اجازه داده شود با زن مورد علاقه‌اش در داخل زندان ازدواج کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مصوبه هیات وزیران پیرامون احکام مالیاتی واگذاری اسناد خزانه اسلامی و هزینه های تنزیل اوراق بهادار اسلامی را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس بانک اطلاعات کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران درباره حیات مبارک حضرت جوادالائمه (ع) و وجوه مختلف آن از سال 1357 تا اول خرداد 1402 تعداد 691 عنوان کتاب منتشر شده است که از این تعداد 613 عنوان تالیف و 78 عنوان آن ترجمه است.

وب‌گاه فرارو

کلاهبرداران مدارک هویتی و خط موبایل مربوط به چک‌های طعمه را می‌گیرند که امکان بستن چک‌ها یا حساب‌ها یا برداشت پول حضوری وجود نداشته باشد. حتی روی حساب‌ها تسهیلات هم گرفته شده که، چون بدون ضامن و ناشی از کارکرد حساب بوده، نکول می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر کشور از محل احداث تونل الماس در جاده اسالم به خلخال بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه با اشاره به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد به واسطه مصرف مُسکر مسموم و در نظر گرفتن مجازات‌های سنگین و بازدارنده در قانون دستور داد تا معاون اول قوه قضائیه و دادستانی کل کشور این موضوع را پیگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در محجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

با همکاری ادارات شهر تهران، 100 مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاهش پیدا کرده است.