دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نیکبخت از بدنه وزارت جهاد کشاورزی است که مدیریت‌های کلان استانی و شهرستانی را تجربه کرده و نسبت به مشکلات این حوزه آشنایی کامل دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صلاحیت و شرایط لازم را برای مدیریت این وزارتخانه و جلب رای اعتماد نمایندگان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه ایران نوشت: جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آنها شده‌اند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی مقامی و آئینی خراسان رضوی، استاد «علی اکبر دلنواز» در تربت جام درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد خاتمی، در پیامی به بهانه نشست «نهج‌البلاغه و آیت‌الله منتظری»، که با حضور برخی عناصر گروهکی و باند مهدی‌هاشمی معدوم برگزار شد، نوشت: «عالمان و اندیشمندان و مصلحان خیراندیش در ساحت دین و دنیا کم نبوده‌اند، از جمله در عالم تشیع. ادعای من این است که آیت‌الله‌العظمی منتظری در‌اندیشه و انگاره شیعی شخصیتی کم نظیر است. در ایشان ویژگی‌های زیر برجستگی...

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به سوال روح‌الله نجابت نماینده شیراز از سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم گفت: اگر آمایش آموزش عالی در علوم انسانی بر اساس ظرفیت‌شناسی دانشگاه‌ها و نیازشناسی کشور به شکل روش‌مند انجام نشود و تعداد دانشجو در علوم انسانی شتاب‌زده و عجولانه کاهش یابد، برای کشور خطرناک است.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار «عیسی بورو» قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو با وی، ضمن اشاره به تحرکات اخیر در روابط دو کشور و تبادل هیات‌ها، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقائی را در دستور کار خود قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بازی‌های آسیایی امسال به دلیل توزیع سهمیه المپیک، متفاوت از دوره‌های گذشته است و به همین دلیل سعی داریم با برگزاری اردوهای مشترک، تیم را به بهترین شرایط برسانیم.

وب‌گاه فرارو

سرمربی نساجی با انتشار یک استوری در پیج شخصی خود درگذشت هوادار فوتبال را تسلیت گفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: استخدام سرمربی روسی، اتفاق خوبی می‌تواند برای تیم ملی باشد؛ برای برون‌داد آن باید منتظر نتایج آینده تیم ملی کشتی باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: رئیس مرکز بین‌المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بازدید دکتر وحید حدادی اصل قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی از این مرکز گفت: مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر جز معدود مراکز آزفا است که مجوز دائمی برای کل دانشگاه‌های کشور دارد. فعالیت اغلب مراکز آموزش زبان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بابک والی که نخستین تجربه بازیگری‌اش به سال 1356 و حضور در فیلم سینمایی «کاروان‌ها» به کارگردانی آنتونی کوئین برمی‌گردد درباره دستمزد 6 هزار تومانی‌اش در این کار می‌گوید.

وب‌گاه گسترش

سطح قیمت مسکن در شهر تهران نسبت به چند ماه قبلی به حدی تغییر کرده که دیگر قیمت پیشنهادی حتی 6 میلیارد تومانی برای خرید یک آپارتمان 50متری عجیب نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مانند میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، افغان‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر و دنیای خارج به سرعت بالا و انعطاف واتس‌اپ وابسته هستند؛ اما دولت طالبان در یک موش و گربه بازی با واتس‌اپ گیر افتاده است.